Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Pierścienie do cylindra.
|
Autor |
Wiadomość |
Barto5050
Współczesny Romeciarz :F
Liczba postów: 1,146
Imię: Bartek
Skąd: Turze Pole (RBR)
Pojazd: Romet Chart
|
|
27-12-2012 15:55:39 |
|
|
Barto5050
Współczesny Romeciarz :F
Liczba postów: 1,146
Imię: Bartek
Skąd: Turze Pole (RBR)
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Pierścienie do cylindra.
(27-12-2012 15:58:21)karaluch8 napisał(a): (27-12-2012 15:55:39)Barto5050 napisał(a): (27-12-2012 15:52:19)karaluch8 napisał(a): No widzisz to teraz i tak musisz iść kupić inny. Mogłeś zrobić inaczej, ten drugi dać na trzecie miejsce, a ten z trzeciego na drugi.
i co by to niby dało ?
Dało by to że miałby świadomość że sprzedawca sprzedał mu za duży pierścień...
One mają Duszę, a nie plastiki
|
|
27-12-2012 16:22:07 |
|
|
Mati
Administrator
Liczba postów: 757
Imię: Mateusz
Skąd: Bydgoszcz (Fordon)
Pojazd: Romet Ogar 205
|
RE: Pierścienie do cylindra.
(27-12-2012 13:44:52)koszyk napisał(a): Witam.Mam taki problem.Otóż gry próbuję wsadzić tłok(3 pierścieniowy)do cylindra,to drugi pierścień nie chce wejść.Już prawie domyka się na zamku ale brakuje dosłownie kilku milimetrów żeby się zamknął.Próbuję to wsadzić chyba od godziny i nic.Dodam że pierwszy pierścień wchodzi bez problemu.
Nie jest za duży, on po prostu się nie domyka. Jeśli ten tłok już jeździł to jest wytłumaczenie tego zjawiska. Mianowicie gdy stare pierścienie podczas swej pracy się ścierały i robiły coraz chudsze, odchylały się od tłoka, ponieważ one się same rozginają w stronę gładzi cylindra. W tym czasie w szczelinie między pierścieniem a tłokiem osadzał się nagar i inne nieczystości. Przez to nowy (grubszy) pierścień się nie domknie, bo w tym gnieździe jest syf.
Miałem taką sytuację przy serwisowej wymianie pierścieni u mnie w Romecie 205 (tak jak zaleca producent po 8 tys. km).
|
|
27-12-2012 16:23:13 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|