Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
przerywacz led
|
Autor |
Wiadomość |
CRAZY_ROMET
Nowy
Liczba postów: 119
Imię: Radek
Skąd: Jasło
Pojazd: Romet Ogar 200
|
|
16-12-2012 14:26:07 |
|
|
CRAZY_ROMET
Nowy
Liczba postów: 119
Imię: Radek
Skąd: Jasło
Pojazd: Romet Ogar 200
|
|
16-12-2012 22:17:53 |
|
|
dragon
Dragon
Liczba postów: 246
Imię: Mirek
Skąd: Pyskowice SG-019A Śląsk
Pojazd: Romet Ogar 205
|
RE: przerywacz led
w zasadzie żelówki do końca nigdy nie wyładujesz,- zawsze coś na nim zostanie no chyba że pusty zostawisz na rok, ale w sumie akum zwykły od żelówki rużni sie tylko tym że tego pierwszego nie położysz w każdej pozycji
Na czas - Na miejsce - Na pewno - ogarem
512236031
|
|
16-12-2012 23:26:02 |
|
|
CRAZY_ROMET
Nowy
Liczba postów: 119
Imię: Radek
Skąd: Jasło
Pojazd: Romet Ogar 200
|
|
17-12-2012 23:21:37 |
|
|
motoryniarz123
Chartkolot !
Liczba postów: 538
Imię: Adam
Skąd: Lubaczów
Pojazd: Romet Chart
|
RE: przerywacz led
Ta ładowarka jak najbardziej się nadaje A co do przerywacza to ja sadzę że ta masa jest zbędna i do jednego z tych wejść ma iść + od akumulatora a do drugiego + od kierunkowskazów, mam teraz w charcie przerywacz tak samo jak ty na 3 wejścia i podłączyłem tylko na dwa i bezawaryjnie śmiga
W przerywaczu nie jest na pewno potrzebny " - " od akumulatora
ponieważ przerywacz działa na takiej zasadzie że pobiera prąd od akumulatora i oddaje ale w przerwach
Jeśli się mylę poprawcie mnie !!
.
Romet Chart -"Kiedyś bił rekordy , teraz podbija serca"
|
|
18-12-2012 02:09:21 |
|
|
motoryniarz123
Chartkolot !
Liczba postów: 538
Imię: Adam
Skąd: Lubaczów
Pojazd: Romet Chart
|
RE: przerywacz led
Nic nie zmienia napięcia jest to normalny akumulator tylko że troszkę lepszy.
Tak jak już kolega dragon napisał, że akumulator żelowy ma taki plus że możesz go przewracać,
Dodam od siebie że akumulator żelowy ma większą wytrzymałość na wstrząsy, dłuższą żywotność i lepiej radzi sobie w ziemi czy też lecie
Jedyny minus takiego aku że potrzebujesz specjalnej ładowarki, inaczej zwykłym prostownikiem mógł byś przeciążyć aku i stracił by na wydajności
A i dodam też odpowiedzi na twoje 3 pytanie:
żadnego akumulatora nie wolno doprowadzić do takiego stanu całkowitego rozładowania, wówczas ciężko odratować taki akumulator a nawet jak się uda to może nie trzymać już tyle prądu co wcześniej,
Mam nadzieje że wszystko co powinieneś wiedzieć na temat akumulatorów żelowych, zrozumiale napisałem ci
.
Romet Chart -"Kiedyś bił rekordy , teraz podbija serca"
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-12-2012 02:29:44 przez motoryniarz123.)
|
|
18-12-2012 02:26:51 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
|
|