Chart z poczatku produkcji , fabryczny
|
Autor |
Wiadomość |
milenium5
Nowy
Liczba postów: 67
Imię: Kacper
Skąd: bydgoszcz
Pojazd:
|
Chart z poczatku produkcji , fabryczny
cena 950 do negocjacji
romet chart od drugiego wlasciciela , stan fabryczny oryginalny srebrny lakier, porobione zaprawki, zmienione naklejki bo stare wyblakly, numer ramy 000444 zgodny z dokumentami 100% sprawny jeden z pierwszych motorowerow chart!! moge dodac cale gumy na teleskopy, gumki na linki oraz dwa kartony czesci widoczne na foto w wiekszosci sa to nowe czesci , kierunki klakson swiatla hamulce sprawne. silnik pali na dotyk , ladnie cicho pracuje , jedyne co bylo robione to wymieniane opony i zamontowany zamek prawego boczka komplet dokumentow, brak przegladu oc oplacone . silnik nie rozbierany od fabryki , niestety plab brak poniewaz konieczna byla wymiana cylindra na nowy z powodu pekniecia kawalka tloka i porysowania tulei
w miedzyczasie jak uda mi sie zalatwic pochromuje lapki kierunkowskazow i zaloze gumy na lagi, oddam tylko w dobre rece najchetniej pasjonatowi motoryzacji ktory zadba o niego
663976496 gg 891305
Zobacz całą galerię | Darmowe galerie Allegro
|
|
06-11-2012 21:50:18 |
|
|
milenium5
Nowy
Liczba postów: 67
Imię: Kacper
Skąd: bydgoszcz
Pojazd:
|
RE: Chart z poczatku produkcji , fabryczny
panie wielki burdel; charcik jest z 88 czyli pierwszy rok produkcji, wlasciciel pracowal w romecie, caly numer ramy wynosi 88000444 czyli rok produkcji plus reszta- 000444. nie widze powodow zeby twierdzic iz ten chart nie ejst 444 sztuka jaka wyszla do tego kolor a jak wiemy poczatek produkcji to seria prubna mozna powiedziec czyli kolorek moze byc oryginal (nie byl wypalany , nie byl piaskowany i w zadnym zakamarku przy zgrzewach baku. w zbiorniku, przy zamku schowka niema sladu bialej farby a zameczek jest oryginalnie nitowany i nie ejst upaciany w farbie ) koru farby nie znam , daje magikowi i mi kreci pod kolor tego elementu , ewentualnie moge zamowic komus i wyslac farbe . jutro sie zabiore za niego jak mnie nie odciagnie mie gazela. z mila checia bym sobie go zostawil ale w gromadzie wsk wfm i shl niepasuje choc od zawsze podobaly mi sie charty i zawsze chcialem takiego miec ale sie juz nie mieszcze. w przyszlym tygodniu beda dane elementy do ocynku chromu i niewykluczone ze lakier poprawie .
moglem go wystawic na czesci tak jak kilka poprezdnich chartow, poszedl by w cagu tygodia caly no ale coz ... sentyment, szkoda utylizowac go...
jakbym odswierzyl lakier i zrobil goo na fabryke 120% 1500 dostane , jak myslicie?
|
|
08-11-2012 00:11:41 |
|
|
milenium5
Nowy
Liczba postów: 67
Imię: Kacper
Skąd: bydgoszcz
Pojazd:
|
RE: Chart z poczatku produkcji , fabryczny
panowie , ja doskonale wiem ile on jest wart w sumie jest bezcenny
musze znalezc pasjonata ktory bedzie go trzymal pod kocem w domu a taki to da kazda cene
Stan jego jest srednio zadawalajacy wizualnie poniewaz jest brudny , ocynki zasniedzialy i te nieudane zaprawki na lakierze. Plan jest taki zeby zrobic ocynki umyc go i uszczelnic wydech. razwazam malowanie calej ramy na czarno. zastanawiam sie czy odmalowywac go na fabryczny kolor czyli srebrny ten co jest czy zostawic i nic nie ruszac przy nim oprocz zorganizowania naklejek tych z b i numerkami do stacyjki ... lakier jest 100% oryginal , mam djecia z 89 roku jak byl srebrny do tego wlasciciel sie zapiera ze kupil go srebrnego
dzisiaj sobie nim pojezdzilem , bardzo ladnie chodzi
|
|
10-11-2012 21:31:23 |
|
|
Błażej
Zawodowiec
Liczba postów: 2,532
Imię: Błażej
Skąd: Skarżysko-Kamienna
Pojazd: Inny
|
RE: Chart z poczatku produkcji , fabryczny
(08-11-2012 15:42:11)tramwajarz napisał(a): w takim stanie jest warty 1300zł a ty gadasz o 950zł,
1300 to na pewno nie, ale fajnie, że jesteś optymistą
Cytat:musze znalezc pasjonata ktory bedzie go trzymal pod kocem w domu a taki to da kazda cene
w domu charta powiadasz ?
Zrozumiałbym sztywniaka, sokoła, może wfm, ale nie charta
|
|
10-11-2012 21:39:48 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|