Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Kolor dekli chart
|
Autor |
Wiadomość |
Błażej
Zawodowiec
Liczba postów: 2,532
Imię: Błażej
Skąd: Skarżysko-Kamienna
Pojazd: Inny
|
RE: Kolor dekli chart
To nie ma znaczenia. Jakie były automaty takie wkładali. Raz z grubym frezem na początku produkcji, później na końcu. Czasem z cienkim na końcu. Nie ma reguły różnie było
Mr. Twój to jedna wielka składanka
Pierwotnie to pewnie była 2 generacja bo miał binga kiedyś
kosa to nie wiem bo to wyjmowana była
|
|
01-11-2012 22:57:19 |
|
|
Stachu.G
"Dziecko kirca"
Liczba postów: 1,088
Imię: Staszek
Skąd: Podkarpackie
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Kolor dekli chart
(01-11-2012 14:19:02)Błażej napisał(a): I generacja silników to zwykłe dekle, stała płetwa licznika i gaźnik 14 MC (są legendy, ale nie potwierdzone, że pierwsze wersje silników czyli kilkadziesiąt sztuk miało inne przełożenie 3 biegu i były za szybkie ) kosa biegów była na zawleczkę a nie seger (na zawleczkę to było lepsze rozwiązanie)
II generacja to zwykłe dekle, ale gaźnik niemiecki Bing 14 płetwa stała. Kosa na seger
III generacja to czarne dekle, płetwa licznika ruchoma, co chroniło przed ukręceniem jej przez zablokowany napęd prędkościomierza. Kosa na seger
Niektórzy twierdzą(w tym i ja, chociaż nie wiadomo do końca do kładli ), że plomby w tych silnikach były dodatkowo zabezpieczane przed rozpięciem
Czyli na drucie głównym plomby był okręcony drobny drucik(tak jak na dzisiejszych licznikach prąd, woda)
Jak wiadomo zwykłe plomby rozpiąć to 3 minuty roboty.
Dodatkowo silniki były oznaczane po lewej stronie po 027 kreskami I II III
Silnik dantoma był w sumie taki sam jak 3 generacja, ale nie miał napędu licznika wcale, ani w deklu ani płetwy. Zakończony był specjalną nakrętką
Ale żeś to wyolbrzymił..
Było tak jak napisał Simon pierwsze silniki miały normalne dekle i 14mc kosą na zawleczkę ostatni wypust był z czarnymi deklami kosą na seger i zmienioną płetwą i gaziorem bing tylko dla tego że brakło polskich 14mc
|
|
22-11-2012 15:49:57 |
|
|
Błażej
Zawodowiec
Liczba postów: 2,532
Imię: Błażej
Skąd: Skarżysko-Kamienna
Pojazd: Inny
|
RE: Kolor dekli chart
(22-11-2012 15:49:57)Stachu.G napisał(a): (01-11-2012 14:19:02)Błażej napisał(a): I generacja silników to zwykłe dekle, stała płetwa licznika i gaźnik 14 MC (są legendy, ale nie potwierdzone, że pierwsze wersje silników czyli kilkadziesiąt sztuk miało inne przełożenie 3 biegu i były za szybkie ) kosa biegów była na zawleczkę a nie seger (na zawleczkę to było lepsze rozwiązanie)
II generacja to zwykłe dekle, ale gaźnik niemiecki Bing 14 płetwa stała. Kosa na seger
III generacja to czarne dekle, płetwa licznika ruchoma, co chroniło przed ukręceniem jej przez zablokowany napęd prędkościomierza. Kosa na seger
Niektórzy twierdzą(w tym i ja, chociaż nie wiadomo do końca do kładli ), że plomby w tych silnikach były dodatkowo zabezpieczane przed rozpięciem
Czyli na drucie głównym plomby był okręcony drobny drucik(tak jak na dzisiejszych licznikach prąd, woda)
Jak wiadomo zwykłe plomby rozpiąć to 3 minuty roboty.
Dodatkowo silniki były oznaczane po lewej stronie po 027 kreskami I II III
Silnik dantoma był w sumie taki sam jak 3 generacja, ale nie miał napędu licznika wcale, ani w deklu ani płetwy. Zakończony był specjalną nakrętką
Ale żeś to wyolbrzymił..
Było tak jak napisał Simon pierwsze silniki miały normalne dekle i 14mc kosą na zawleczkę ostatni wypust był z czarnymi deklami kosą na seger i zmienioną płetwą i gaziorem bing tylko dla tego że brakło polskich 14mc
Kto by mógł mieć coś na mój temat do powiedzenia jak nie Ty.
Nie mam zamiaru się z tobą spierać. Ty wiesz lepiej...
|
|
22-11-2012 19:11:54 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
|
|