Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Sprzęgło, wężyk i gaźnik
|
Autor |
Wiadomość |
Artur
Zachmurzony

Liczba postów: 2,356
Imię: Artur
Skąd: Poznań
Pojazd: Inny
|
Sprzęgło, wężyk i gaźnik
1) Jak się okazało, kranik nie był pełnosprawny i paliwo nie chciało lecieć tak, jak powinno. Romet chodził dobrze. Kranik zaprotestował, naprawiłem go i paliwo leci jak szalone. Romet gaśnie na wolnych obrotach, ciężko zapala (musi pchać go druga osoba, inaczej nie da rady), po chwili gaśnie (ale jak przejadę pare km to już jest dobrze). Czyżby od ilości paliwa w wężyku uzależniona była regulacja gaźnika?
2) Sprzęgło. Cały czas działało dobrze (oprócz tego, że włączało się z lekkim opóźnieniem za pierwszym razem, ale tak działało - jak wdusiłem to Romet grzecznie stawał w miejscu i nie protestował). Nagle jadę, wduszam dźwignię... a tu co? Jedzie dalej. Hamuję, zgasł. Sprzęgło działa tak leciutko, że prawie nie widać żadnego efektu. Tak od razu by się zużyło czy co?
|
|
19-10-2012 18:56:29 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|