Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
remont 232 - kilka pytań
|
Autor |
Wiadomość |
zomb
Nowy
Liczba postów: 13
Imię: Wojtek
Skąd: Kraków
Pojazd: Romet Komar
|
RE: remont 232 - kilka pytań
(21-10-2012 23:28:06)mati123307 napisał(a): 1.Ustaw zapłon wymieniałes tłok cylinder albo pierscienie jezeli tak ile juz km docierasz ?
Wymieniłem pierścienie... w sumie to nie wiem czy przejechałem kilometr;-))
(21-10-2012 23:28:06)mati123307 napisał(a): 3.jak najwieksza ok 8bar a ty jaką masz
dziś będę mierzył
(21-10-2012 23:38:31)jarekomar2350 napisał(a): ...wyczyść też gaźnik przed remontem ja miałem problem też z byle górką
Wsumie to cały silnik, gaźnik, kranik itp mam wyczyszczone
(21-10-2012 23:38:31)jarekomar2350 napisał(a): 2)Może lejesz za dużo oleju do paliwa tak jak ja. ja mam pełno czarnych
kropek na feldze to pewnie niedopalona benzyna
No właśnie i tu pytanie. Serwisówka mówi 1:25 (1:20 na dotarciu) ale to było dla olejów typu mixol. Mam jakiś husqvarny do pił gdzie rekomendują 1:45. Sugerować się serwisówką czy specyfikacją oleju?
I jeszcze jedno dodatkowe pytanie:
Do przekładni nie udało mi się kupić hipol 6 i kupiłem Hipol MF 80w90 GL3. nadaje się takowy?
|
|
22-10-2012 09:19:08 |
|
|
adex.1997
Nowy
Liczba postów: 117
Imię: Adrian
Skąd: Leszno (Okolice)
Pojazd: Romet Komar
|
RE: remont 232 - kilka pytań
1.Nie wiem czy pierścienie na dotarciu tu przeszkadzają.
2.A jeśli ci kapie olej to dla mnie normalka, też mam na dotarciu.
Nie używałem nigdy husqvarny. Ja bym jechał na stację i mówił że chcę na dotarcie mieszankę. Mi leją Mixol.
5.Szczerze to czasami stare lepsze A jak byś podłożył pod dzwignie biegów (w karterze) jakąś podkładkę ? A Regulujesz sobie napisanie link za pomocą mechanizmów na lince ?
|
|
22-10-2012 10:08:57 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|