Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Ciśnienie :D
|
Autor |
Wiadomość |
emil200
Każdy ziom zbiera złom :D

Liczba postów: 173
Imię: Emil
Skąd: Brzeźno
Pojazd: Romet Ogar 200
|
|
16-10-2012 19:56:48 |
|
|
olsztyniak
Nowy

Liczba postów: 10
Imię: Jan
Skąd: Olsztyn
Pojazd: Inny
|
RE: Ciśnienie :D
Wiem, że wątek poruszany 10 lat temu, ale poniżej informacje dla potomnych z książki Kocińskiego, Przybyły, Jaruzela:
strona 16:
ciśnienie sprężania dla silników 023 i 027 powinno wynosić 0,6MPa, dla silnika 0,25 - 0,5MPa, a dla silników 223 i 225 - 0,7MPa.
I żeby od razu było jasne 0,5MPa = 5Bar = 4,9atm
Czyli atmosfera to prawie tyle samo co Bar i w warunkach warsztatowych trzeba postawić między tymi wartościami znak równości.
Stopnie sprężania dla tych silników (wg. książki)
dla silnika 0,23 - 8
dla silnika 0,25 - 8
dla silnika 225 (jawa) - 9,0
dla silnika 223 (jawa) - 9,5
dla silnika 027 (chart) - 8,0
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-03-2023 11:19:14 przez olsztyniak.)
|
|
28-03-2023 11:16:49 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|