Ocena wątku:
- 1 głosów - 5 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
WSK M06B3 GIL
|
Autor |
Wiadomość |
naveintre
Praktykant
Liczba postów: 478
Imię: Michał
Skąd: Stalowa Wola
Pojazd: Romet Ogar 200
|
WSK M06B3 GIL
Motocykl M 06 B3 Gil to pochodna motocykla M06 B3 należąca do tzw rodziny ptaków stworzonej w roku 1974 przez zespół w składzie inż. Mazur, inż. Czobot, inż. Bryzek, inż. Krzeszowiec, inż. Sagan. W założeniu "ptaki" miały być zunifikowaną rodziną oparta na wspólnym podwoziu i jednostce napędowej różniące się wyglądem zewnetrznym i wyposażeniem.
I tak "Gil" otrzymał nowy zbiornik paliwa uzupełniony o torebkę na drobne wyposażenie, siodło i osłony boczne wykonane z tworzywa, oraz płytkie błotniki.
Producent: Wytwórnia sprzętu Komunikacyjnego
Lata produkcji: 1975-80
Ilość egzemplarzy: 56 683
Moc silnika:7,3km
Cieżar własny 100 kg, ciężar max 250 kg
Sprzęgło:
mokre trzytarczowe
Skrzynia biegów:
trzybiegowa z kołami stale zazębionymi.
Napęd:
Z silnika na koło tylne osłoniętym łańcuchem 1/2', przełożenie 3,31
Podwozie:
Rama rurowa spawana, pojedyńcza zamknięta wykonana z rur okrągłych i prostokątnych. Zawieszenie przednie z modelu M06 B1 o zmienionej sprężynie, zawieszenie tylne na podwójnym wahaczu tłoczonym o skoku 90 mm
Koła:
3,00x18' niewymienne
Hamulce:
Bebnowe sterowane mechanicznie. Bębny ze stopu lekkiego, zebrowane z wtopiona zeliwna wkładką o średnicy 135 mm
Instalacja elektryczna:
6V, prądnica o mocy 28W, zapłonm iskrownikowy
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-10-2012 23:05:20 przez naveintre.)
|
|
13-10-2012 23:04:10 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|