Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Cieknący kranik i biegi w Komarze
Autor Wiadomość
Artur Offline
Zachmurzony
*


Liczba postów: 2,356
Imię: Artur
Skąd: Poznań
Pojazd: Inny
Post: #1
Cieknący kranik i biegi w Komarze
Otóż dwie sprawy dotyczące Komara 2350 (silnik S38 na kopkę) Wink

1) Cieknie mi kranik. Na łączeniu z bakiem, z samej wajchy i ze tego zbiorniczka. O co chodzi? Da się temu jakoś zaradzić? Dokręcony do baku jest już tak mocno, że dźwigienka prawie że w prawą stronę patrzy...
2) Nie wchodzi jedynka. Znaczy się, ostatnio raz na jakiś czas wchodziła, ale trzeba podważyć ten wystający dzyndzel z silnika, aby weszła. Rączką nie chce - za duży opór stawia. Dwójka i luz wchodzą bez kłopotu.
02-10-2012 17:42:35
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
tramwajarz Offline
Król Śmieciarek xd
*


Liczba postów: 2,208
Imię: Daniel
Skąd: Rzgów/k.Łodzi
Pojazd: Romet 50-T-1
Post: #2
RE: Cieknący kranik i biegi w Komarze
Kolego 2 uszczelki i powinno pomóc,choć ja chyba uszczelek nie mam i nie cieknie.

Romet 50-T1 1979
Romet Sport 1986
Malagutti Crosser 50 1995
02-10-2012 17:49:08
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
MotorynaEdzia Offline
Komar 2375
*


Liczba postów: 68
Imię: Adrian
Skąd: Kuj-Pom
Pojazd: Romet 50-T-1
Post: #3
RE: Cieknący kranik i biegi w Komarze
dokręć te dwie śrubki krzyżowe w kraniku co trzymają dwigienke (byle nie za mocne bo jej później nie ruszysz) powinno nie cieknąć od strony dźwigienki , jak co to kup jeszcze uszczelki do kranika nowe


Jeśli Pomogłem Kliknij ,,Pomógł''
02-10-2012 17:57:31
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
tramwajarz Offline
Król Śmieciarek xd
*


Liczba postów: 2,208
Imię: Daniel
Skąd: Rzgów/k.Łodzi
Pojazd: Romet 50-T-1
Post: #4
RE: Cieknący kranik i biegi w Komarze
(02-10-2012 17:57:31)MotorynaEdzia napisał(a):  dokręć te dwie śrubki krzyżowe w kraniku co trzymają dwigienke (byle nie za mocne bo jej później nie ruszysz) powinno nie cieknąć od strony dźwigienki , jak co to kup jeszcze uszczelki do kranika nowe

Czytaj dokładnie-leci mu na łączeniu bak kranik kranik-odstojnik

Romet 50-T1 1979
Romet Sport 1986
Malagutti Crosser 50 1995
02-10-2012 18:09:27
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Artur Offline
Zachmurzony
*


Liczba postów: 2,356
Imię: Artur
Skąd: Poznań
Pojazd: Inny
Post: #5
RE: Cieknący kranik i biegi w Komarze
Tramwajarzu,
Artur napisał(a):Na łączeniu z bakiem, z samej wajchy i ze tego zbiorniczka.
Smile

Śrubki już dokręciłem na tyle mocno, że dźwignia ledwo chodzi, a i tak cieknie...
02-10-2012 19:59:12
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
adex.1997 Offline
Nowy
*


Liczba postów: 117
Imię: Adrian
Skąd: Leszno (Okolice)
Pojazd: Romet Komar
Post: #6
RE: Cieknący kranik i biegi w Komarze
2. Przyczyna że ciężko ci 1 wchodzi może być taka że masz za mocno pogiętą linkę od biegów. Ja tak miałem. Weź go odczep i go powieś na luz jeśli będzie dobrze to go odpowiednio przymocuj by nie był za dużo gięty.
07-10-2012 17:48:44
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Jubilat 2 i Uniwerasl
Ostatni post: grzesbmw
Dzisiaj 17:46:41
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 9
Stajnia Bola
Ostatni post: NoSeLatamTrochu
Dzisiaj 13:58:00
» Odpowiedzi: 41
» Wyświetleń: 11281
Koła 19 cali Aluminiowa o...
Ostatni post: romek
Dzisiaj 08:59:44
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 1210
kupię magneto do silnika ...
Ostatni post: zmd-52
Wczoraj 23:08:01
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 385
Czy malować koła na prosz...
Ostatni post: Bob_Harley
Wczoraj 21:24:11
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 2575
Manetki gazu i sprzęgła
Ostatni post: romek
Wczoraj 10:18:11
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 777
Klamki Romet Kadet
Ostatni post: RobertRG
Wczoraj 03:07:14
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 90
Kolekcja rometów
Ostatni post: grzesbmw
16-12-2025 22:43:04
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 121
Wał 023 pełny czy orginal
Ostatni post: grz3513k
16-12-2025 02:38:53
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 373
Cześć wszystkim
Ostatni post: grzesbmw
15-12-2025 23:22:04
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 127
Czyżby T-3 nie istniał?
Ostatni post: Alenia232
15-12-2025 21:38:30
» Odpowiedzi: 64
» Wyświetleń: 52467
opona - stomil czy współc...
Ostatni post: Bob_Harley
15-12-2025 21:01:25
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 329
Jakie gwintowniki/narzynk...
Ostatni post: Piotrekdriver1
15-12-2025 14:26:51
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 377
Gdańska Jawa Babetta 210
Ostatni post: buras_tft
15-12-2025 01:11:56
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 1333
Iskra na platynkach
Ostatni post: Merfix
15-12-2025 00:53:58
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 284

Reklama