Romet 50-T-1 > 50/4-Ts-11
|
Autor |
Wiadomość |
Kuubaxx
Bandyta
Liczba postów: 79
Imię: Jakub
Skąd: Lublin, Lubartów
Pojazd: Inny
|
RE: Romet 50-T-1 > 50/4-Ts-11
Z racji tego że ostatnimi czasy miałem mocno napięty grafik nic nie pisałem o Romecie. Proszę sobie nie myśleć że już się posypał, albo plan nie wypalił. A więc przejdę do sedna.
Od momentu gdy wstawiłem cylinder 50/4 pod oryginalny osprzęt poczułem większą moc, ale na tym się nie skończyło. Chciałem dokończyć to co zaplanowałem.
W pierwszej kolejności zmuszony byłem do ponownego wyjęcia cylindra, a następnie po długich przymiarkach zacząłem szlifować pod kątem króciec, tak by gaźnik 16n1-11 mógł zmieścić się nad karterami.
Przyznam że zajęło mi to z pół dnia, łącznie z regulacją i reperacją gaźnika. Okazało się że miał spuchniętą/zatartą przepustnicę...
Musiałem także rozwiercić mocowania gaźnika i króćca. Następnie wiertarką wywierciłem kanały w żeberkach które później nagwintowałem i umieściłem w nich nagwintowane pręty. Teraz mam pewność że nic nie odpadnie... bo były z tym problemy.
|
|
21-09-2012 01:40:44 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Romet 50-T-1 > 50/4-Ts-11 - Kuubaxx - 21-09-2012 01:40:44
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
|
|