Pierwszy Ogar 200? Czyżby?
|
Autor |
Wiadomość |
nie_mientki
Pomocny użytkownik
Liczba postów: 6,375
Imię: Michał
Skąd: Puławy
Pojazd: Romet 50-T-1
|
RE: Pierwszy Ogar 200? Czyżby?
(19-09-2012 15:51:08)Semmao napisał(a): Tylko, że nr ramy na motorze/motorowerze był jedyną cechą podlegającą ewidencji w papierach, czyli spełniał podstawową funkcję jak VIN. PRL w to nie mieszaj, bo nawet Fiaty produkowane w Polsce, były licencjonowane we Włoszech i wszelkie prawa identyfikacji pojazdów zostały zachowane. Tak samo jak inne produkowane w Polsce, czy sprowadzanie z NRD czy bloku wschodniego. Jest to prawo międzynarodowe, które zmianie nie podlega.
Skąd wiesz że numerów silnika nie ewidencjonowano? Nie pytam zaczepnie, tylko chce mieć pewność że to dane od sprawdzonego źródła. Bo skoro numery silnika były w dowodach, a w ewidencji nie, to jest to totalny absurd.
To ja dodam jeszcze w ramach ciekawostki że VIN wszedł w 1980 roku, obejmuje pojazdy wyprodukowane od 1979 roku.
FSO otrzymało oznaczenie producenta i od 1982 roku numerowali samochody według tejże normy.
KLIKNIJ TUTAJ I POMÓŻ W OPŁACENIU SERWERA !
|
|
19-09-2012 16:06:04 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Pierwszy Ogar 200? Czyżby? - nie_mientki - 19-09-2012 16:06:04
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|