Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Komarek- pare pytan
|
Autor |
Wiadomość |
nie_mientki
Pomocny użytkownik
Liczba postów: 6,376
Imię: Michał
Skąd: Puławy
Pojazd: Romet 50-T-1
|
RE: Komarek- pare pytan
1. Wymień. Kosztują grosze, a jak długo stał to mogły utracić właściwości.
2. Raczej chwyci, ale pamiętaj że potem jest wypalanie. Są też specjalne szpachle do malowania proszkowego ale nie mam doświadczenia. Nie wiem też jak z matą po wizycie w piecu.
3. Chromowanie liczą zwykle od kilograma, 500zł to raczej przesada.
4. Można zarejestrować jeśli nie był wyrejestrowany. W przeciwnym razie zostaje rejestracja na zabytek. Dużo kłopotów.
5. Jeśli nie sparciałe i nie popękane to mogą być. Ja zmieniłem zdartą starą na niezdartą starą i jest super. Dętki raczej nowe.
6. Niedawno jak wysuszyłem bak kuzyn holował mnie swoim sprzętem. On(70kg)+ja(80kg)+Komar+Romet T1 szło pod górę 40km/h. Ale jak wcześniej składał ten silnik nie było półśrodków. Wszystko na najlepszych częściach i bez pośpiechu.
7. Nie wiem, nie miałem nigdy Komara 
8. To już Twoja broszka, ale oryginalne kolory były naprawdę ładne. Bądź takie coś
http://polskajazda.pl/db/images_thumb_54...aptive.jpg
KLIKNIJ TUTAJ I POMÓŻ W OPŁACENIU SERWERA !
|
|
18-09-2012 00:52:58 |
|
1 osoba postawiła piwo nie_mientki za ten post:1 osoba postawiła piwo nie_mientki za ten post.
Tomasz (09-18-2012)
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Komarek- pare pytan - nie_mientki - 18-09-2012 00:52:58
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|