Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Komarek- pare pytan
|
Autor |
Wiadomość |
Tomasz
Nowy

Liczba postów: 10
Imię: Roman
Skąd: 1
Pojazd: Romet Komar
|
Komarek- pare pytan
Ostatnio zostalem posiadaczem komarka na pedala, w stanie do remontu.
Ogolnie moplik niby spoko, bo przebieg ponizej 100km i do niedawna byla plomba na silniku (zerwalem ja przy wyciaganiu silnika z ramy), niestety jest caly pordzewialy i silnik nie kreci sie (w skrzyni byla woda, rdza i jakies gluty :/ swoja droga ciekawe skad to tam sie wzielo, przeciez silnik na 95% nie mial odkrecanych srubek wlewu i spustu ) w tej chwili zalany ropa, moczy sie przed rozbiurka; rama i blachy poszly do piaskowania
...i tu pare pytan do Was :
1 wymieniac w silniku simeringi? wiadomo, ze prawie wcale nieuzywane, ale czy nie strach ich uzywac, ze wzgledu na wiek gumy?
2 blachy jak okaza sie grubo nadzarte, bede je naprawial, zaleznie od usterki wstawkami z blachy, szpachla i ewentualnie mata szklana... i tu pytanie czy lakier proszkowy chyci szpachli/maty?
3 co z chromami? uratowalem tylko tlumik, obramowke licznika i listwy na lampie (w sumie tych ostatnich nie uratowalem, ale zostaly mi kiedys dobre, po starym komarze)
kierownice, kolanko i klamki kupie nowe, bo drogie niesa, ale kola, ramka lampy przedniej i pedaly? niedosc ze drogie, to jeszcze dostepne tylko zamienniki z rometa (troche sie roznia ) moge wypiaskowac i oddac do chromowania/niklowania, ale kumpel mnie straszy, ze z 500zl wyjdzie prawda to ?
4 jak to zarejestrowac, dalo by rade na sama fakture/umowe ?
5 co myslicie o oponach kupywac nowe (z wygladu ladne, ale wiek...)
6 jak przerobic silnik, aby wyciagal mnie pod gore i nie stracil duzo na trwalosci?
waze ok 110kg
7 jak utwardzic przednie zawieszenie? wystarczy podlozyc cos pod sprezyny ?
Na szczescie tyl sztywny %-)
8 no i najwazniejsze: na jaki kolor pomalowac? (org. siwo-granatowy)
|
|
18-09-2012 00:22:29 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
Komarek- pare pytan - Tomasz - 18-09-2012 00:22:29
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|