siema
ja nie bedę polecał ci czegoś z czym nie miałem styczności, osobiście polecam to czym sam pomykam
Rebel ma przedewszystkim zalety
+niskie spalanie 3,4-3,7l/100km
+bezawaryjność (grubo ponad 2000 km w tym sezonie bez żadnej awarii)
+komfort jazdy(duże wygodne siedzenie, moto nie brzęczy jak kosiara, więc nie potrzeba w trasie zatyczek do uszu
)
+dynamika (nie potrzeba kręcić na wysokie, żeby na światłach zostawić w tyle wszystkie puszki
)
+dzwięk i wygląd (ale to rzecz gustu, są tacy co wybiorą rower(cbr125) i dla nich wcale nie będzie taka zła)
+ceny części eksploatacyjnych (właśnie zaczynam posezonowe wymiany typu klocki hamulcowe, uszczelniacze przedniego zawieszenia itp. i jestem mile zaskoczony cenami
)
wady (głupio byłoby o nich nie napisać, zawsze jest coś co trzeba wybaczyć) :
-krótkie przełożenia ( zębatka 15z już w drodze, moto ma bardzo dużo mocy na starcie, ale v-max to tylko 105 km/h- przelotowe 75-80, myślę że po wymianie będzie lepiej)
-trochę miękki przód, ale olej 15W i nowe uszczelniacze powinny załatwić sprawę
no i to tyle tych wad, może nie brzmi jak najgłośniejsza szlifierka, i nie jest demonem szybkości, ale mi odpowiada ten styl, taki już jestem nudziarz.