kw112
Chart passione mea, et vita mea
Liczba postów: 2,014
Imię: Michał
Skąd: Różyna
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Witam
A ja co do polecania to bardziej proponuję charcika, bo jest dużo mniej awaryjny od ogarków, ale i kosztuje swoje, charty były robione na wzór motorów sprowadzanych do Polski i które stwarzały konkurencje dla rometu.
Silnik był wzorowany na silniku simsona (silniki simsona są znane z małej awaryjności) co dotyczy także 027 który jest w charcie.
Zawieszenie było poprawione, aby było wydajniejsze, z przodu zostało zastosowane olejowe.
Zbiornik był wzorowany na kształcie zbiornika z MZ 150 etz.
W chartach prędkość maksymalna została podwyższona do 50km/h, z charta idzie wykrzesać więcej, moc jest odczuwalna znacznie pomiędzy ogarami a chartami.
Chart posiada oryginalnie akumulator.
Nowoczesna sylwetka Charta i dobre tłumienie wstrząsów dzięki zastosowaniu hydraulicznych amortyzatorów zapewniają kierowcy wygodną pozycję i komfort jazdy. Wyposażono go także w lusterko wsteczne, kierunkowskazy oraz skuteczniejsze hamulce i elektroniczny zapłon.
Dzięki bardzo małej awaryjności zwany jest "Polskim Simsonem"
Charta się bardzo dobrze prowadzi, zarówno w warunkach suchych jak i mokrych
Znacznie poprawił się komfort jazdy poprzez zastosowanie szerszej kanapy i wcześniej wspomnianego zawieszenia, została zastosowana skrzynia biegów 3 stopniowa, co pozwalało bardziej opanować motor.
To jest to co ja myślę na temat charta, posiadałem kilka ogarów 205, 2 romety 50-t1, posiadam ogara 200 a także charta, także mam nadzieję że ci chociaż trochę pomogłem w wyborze motorka.
20.08.2012, 20.38 patrzyłem na zegarek- zakup charta 210
Mój Romet Chart 210 nowa edycja!
nikt tak ci nie wytłumaczy jak schemat!
027 bogiem, 023 nałogiem, s38 podstawą, 019 zabawą
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-09-2012 16:01:49 przez kw112.)
|
|
15-09-2012 15:59:53 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Witam - kw112 - 15-09-2012 15:59:53
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|