Ocena wątku:
- 3 głosów - 4.67 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Remont silnika - parę pytań
|
Autor |
Wiadomość |
Artur
Zachmurzony
Liczba postów: 2,357
Imię: Artur
Skąd: Poznań
Pojazd: Inny
|
RE: Remont silnika - parę pytań
Co jak co, ale dotrzeć musiałbym obowiązkowo, ja nigdy żadnego sprzęta nie katowałem i katować nie zamierzam - obojętnie czy to motorower, czy telefon, czy maszyna do pisania
Ogólnie takiego pomysła mam, żeby sobie przez zimę ten silnik na spokojnie zrobić i troszkę "podkręcić" - ale w granicach rozsądku. Ale jednego pozostawiam na oryginał! Wiadomo, 100 na godzinę to nie pojedzie, ale 50-60 mogłoby wyciągnąć Zgodnie z tą instrukcją, jak szkp wspomniał, Sałka. Nie całą, ale gaźnik może zmienię, kanały posprawdzam (bo nie wiem, jak w tych nowych cylindrach wymierzą) i kolanko skrócę. Ciekawe, czy to coś da Chyba, że sprzedam wcześniej dziada.
Jak mówisz, że nowe cylinderki dobre... bo można dostać - jak wspomniałem - cały zestawik za 70 zł, co zapewne taniej by wyszło od oryginalnego cylindra, tłoka i całej reszty.
A tak w ogóle, to lepiej szukać - z tych nowych - 50 czy "60"?
A jak nowoczesność nie wypali, to trudno - silnik na oryginałach cały czas w moim Komarku siedzi
|
|
01-09-2012 23:04:20 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Remont silnika - parę pytań - Artur - 01-09-2012 23:04:20
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|