Ocena wątku:
- 3 głosów - 4.67 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Remont silnika - parę pytań
|
Autor |
Wiadomość |
rafall2525
Lakiernik i Blacharz samochodowy ;D
Liczba postów: 92
Imię: Rafał
Skąd: Gdańsk
Pojazd: Romet Ogar 205
|
RE: Remont silnika - parę pytań
No to ja Ci powiem z doświadczenia, że te cylindry są ok, mój kumpel kupił go i byłem pod wrażeniem kompresja piękna, nawet lepiej palił, z pierwszego ząbka, a po dotarciu smigał normalnie te 55-60 km/h Cylinder polskiej produkcji + głowica. I tłok nie puchł. To jest tak zrobione że musi chodzić i innej opcji nie ma, a osoby wypowiadające się że to szajs itd... to katują je na moc, wogóle tego nie docierają tylko najlepiej to odrazu po założeniu w las pojadą -.- znam takich niestety... A jak go na dotarciu przegrzeją to gwarantuję że im tłok puchnąć zacznie... i na ciepłym mocy tyle że praktycznie ujechać nie idzie. Więc polecam jeżeli dotrzesz ładnie to mówię Ci będziesz zadowolony, więcej oleju daj na dotarciu 1:25, nawet jeżeli bedzie mocno kopcił, po 500 km zmień mieszankę najlepiej na 1:50, i odkręć głowice, ale cylka nie ruszaj! i wyszyść benzyną tłok z góry jeżeli ma jakiś nagar i wtedy dostanie jakby minimalnie lepszego kopa Mam nadzieję że pomogłem
|
|
01-09-2012 22:50:15 |
|
1 osoba postawiła piwo rafall2525 za ten post:1 osoba postawiła piwo rafall2525 za ten post.
Artur (09-01-2012)
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Remont silnika - parę pytań - rafall2525 - 01-09-2012 22:50:15
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|