Ocena wątku:
- 3 głosów - 4.67 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Remont silnika - parę pytań
|
Autor |
Wiadomość |
szkp
Uczeń
Liczba postów: 279
Imię: Krzysiek
Skąd: Grodzisk Maz.
Pojazd: Inny
|
RE: Remont silnika - parę pytań
Co do cylindra, najlepiej kupić na allegro nowy ZMD, albo używany z wszystkimi żeberkami, który jeszcze wyda na szlif. Ewentualnie możesz próbować z nową produkcją, chociaż nie jest to zbyt dobry pomysł. Osobiście słyszałem, że w nowych cylindrach są mniejsze okna i więcej nierówności w kanałach w stosunku do oryginału, więc trzeba by w to włożyć trochę pracy. Gorsze opinie są o nowej produkcji tłokach. Nie miałem okazji jeździć na takowych, ale podobno bardzo puchną- jeżeli chcesz, możesz spróbować, ale ja pozostałbym przy oryginale.
Odnośnie śruby, może podkładka jest już zgnieciona- spróbuj założyć nową, a jeżeli to nie pomoże, uszczelnij gwint, tak jak pisałem w poprzednim poście.
|
|
01-09-2012 18:21:02 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Remont silnika - parę pytań - szkp - 01-09-2012 18:21:02
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|