Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Złożony wątek na temat wariacji Ogara 200
|
Autor |
Wiadomość |
Feiro
Typ Homemade
Liczba postów: 516
Imię: Martin
Skąd: Okolice Tarnowskich Gór
Pojazd: Romet Pony
|
RE: Złożony wątek na temat wariacji Ogara 200
Masz kolego barometr, taki którym mierzy się kompresję w silnikach benzynowych? Jeśli tak to sprawdź kompresję. W silniku 223 powinna ona wynosić około 9,5bar.
JA obstawiam że to kompresja, więc musisz mieć przedmuch na łączeniu cylinder-głowica. Jeśli nie masz tam uszczelki w postaci cienkiej blachy aluminiowej radziłbym takową wykonać i twój problem zniknie.
Jak to zrobić? A bardzo prosto:
Kupujesz w sklepie pół litra chmielistego(w sumie możesz kupić też drugie, będzie na potem ), wypijasz sprawdzając jakość wyrobu , puszkę rozcinasz tak aby zrobić z niej prosty arkusz. Teraz trudniejsza część zadania: Musisz wyciąć taki pierścień aby idealnie pasował w kołnierz pomiędzy cylindrem a głowicą. Jak wytniesz to wkładasz wycinankę w kołnierz i skręcasz całość. Zobaczysz że będzie jak ręką odjął.
Ref:.
To jest moje miasto. (haha)
Podaj swoje hasło. (haha)
Rozsuńcie się samochody. (haha)
Oddajcie cześć OGAROWI. (haha)
Nastała nowa dynastia. (haha)
Zrodziła się nowa kasta (haha)
ROMET OGAR i basta ! (haha)
Nowy król tego miasta!
|
|
21-08-2012 02:22:51 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Złożony wątek na temat wariacji Ogara 200 - Feiro - 21-08-2012 02:22:51
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|