Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Jaki gaźnik do charta
|
Autor |
Wiadomość |
MOTÓRZYSTA
Banned
Liczba postów: 401
Imię: Jarek
Skąd: dolnysląsk
Pojazd: Inny
|
RE: Jaki gaźnik do charta
(13-08-2012 13:05:01)Simon napisał(a): A ja bym nie wybrał żadnego z nich . Prosty powód k60b nie jest najlepszym wyborem do Charta , ponieważ troszkę przyblokuje osiągi. Chodź niektórym sprawdza się dobrze , nie miałem nie testowałem ,przekazuje to co inni mówią . Ten pożal się boże bing , nie idzie wogóle tego wyregulować , więc zwykle kasa wyrzucona w błoto . A gm12 w Charcie nie będę komentował . Obecnie jeżdżę na gm13 , i powiem tak odpala zawsze za pierwszym prędkość max na nim ok 70 km/h ostro z górki i tylko raz udało mi się takie coś osiągnąć . Jedyny minus Charta na tym gaźniku jest taki że pod górki strasznie słabnie . Drugi gaźnik który bym szukał to 14mc , posiadałem taki gaźnik Chart miał odczuwalnie lepsze przyspieszenie i moc jednak v max był ten sam . Bing 1/14/208 , przymierzam się do kupna takiego gaźnika , ma pompkę co napewno ułatwi rozruch , i większe dysze niż gm13 . Niektórzy wstawiają gaźniki od simsona ale one też cieszą się złą sławą w Chartach . Co do k60b tym nowym podróbką bym nie ufał jeżeli jego chcesz to szukaj cccp ![Wink Wink](images/smilies/wink.gif)
co z tego że k60b nie jest rosyjskiej produkcji napewno bedzie lepszy niż używka a co do gm13 to wielkiej róznicy nie ma miedzy 13 a 12 bo jeżdziłem na jednym i drugim w 50t1 i różnicy nie odczułem wiec mysle ze obydwa to lipa do charta ! Pozatym z wyrzej wymienionych K60b ma najwiekrzy gardziel 15mm i mysle że najłatwiejszy do wyregulowania obroty zawsze trzyma i nigdy nie zalewa pozatym ma pomke i przysłonke ssania wiec zimny na kopa pali
|
|
13-08-2012 13:12:41 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Jaki gaźnik do charta - MOTÓRZYSTA - 13-08-2012 13:12:41
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|