Romet 50-T-1 > 50/4-Ts-11
|
Autor |
Wiadomość |
Kuubaxx
Bandyta
Liczba postów: 79
Imię: Jakub
Skąd: Lublin, Lubartów
Pojazd: Inny
|
RE: Romet 50-T-1 > 50/4-Ts-11
Zamówiłem w środę tłumik charta, kolanko simsona, osłonę od 50-ts-1 oraz gaźnik 19n1. Myślałem że przyjdzie wszystko na piątek ale jednak poczta nie dała rady dostarczyć tego. Z racji tego że pracuję na co dzień nie mogę wiele zdziałać. Zostają mi weekendy. Właśnie w ten weekend zamontowałem cylinder 50/4.
Jestem bardzo zadowolony z cylindra ponieważ na seryjnym gaźniku GM13F oraz tłumiku przy tym samym przełożeniu 13/45(machnąłem się wcześniej o jeden ząbek (przełożenie bardzo krótkie)) silnik wykazuje 2x większą moc. Teraz prędkość 50 pojawia się w mgnieniu oka. Niestety ogranicza mnie duża zębatka z tyłu. Prędkość jaką udało mi się osiągnąć to 57km/h - mierzone za pomocą GPS'u.
Kilka osób twierdziło że cylinder będzie jedynie miał moc na wysokich obrotach a na niskich będzie mułem. Choć mówiłem im że wszystko ustaliłem z wykonawcą to i tak nie słuchali. Silnik ciągnie na każdej partii obrotów.
Jestem ciekaw osiągów na gaźniku 19n1 oraz tłumiku charta ze stożkiem w środku. Rezygnuję z zębatki 15z. Jak już to jestem skłonny do 14z.
Filmik z jazdy. 2x wypadła mi dwójka od drgań
http://www.youtube.com/watch?v=4fhujJxne...r_embedded
|
|
22-07-2012 22:21:54 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Romet 50-T-1 > 50/4-Ts-11 - Kuubaxx - 22-07-2012 22:21:54
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości
|
|