Romet 50-T-1 > 50/4-Ts-11
|
Autor |
Wiadomość |
Kuubaxx
Bandyta
![*](http://www.chlopcyrometowcy.pl/images/nowy.png)
Liczba postów: 79
Imię: Jakub
Skąd: Lublin, Lubartów
Pojazd: Inny
|
RE: Romet 50-T-1 > 50/4-Ts-11
Kupowanie nowych trybów i części ze sklepów nie wchodzi w grę.
Jestem osobą która szanuje historie i zabytki.
Choć od nie dawna planowałem by usprawnić trochę silnik.
Przy poprzednim remoncie zastosowałem małe przeróbki które właściwie nie miały na celu zwiększania mocy ale miały usprawnić pracę silnika:
-lekkie odchudzenie tłoka
-powiększenie kanału ssącego i wydechowego
-skrócenie nóżki tłoka od strony okna ssącego - 1mm.
Na filmiku prezentuję pracę silnika zaraz po remoncie.
Niestety zastosowanie dwóch a nie trzech tarcz sprzęgła spowodowało małe brzęczenie w silniku. Nie są to pierścienie ani obijający tłok.
http://www.youtube.com/watch?v=9BIvRIO_sFY&feature=plcp
Udało mi się także kupić oryginalny klakson:
Tak wyglądał Romet w poprzednim sezonie, kupiłem mu nowe widełki za parę złotych ale niestety są do regeneracji i malowania:
By dokończyć go w oryginale potrzeba mi jeszcze wymienić parę części w nadwoziu, nareperować tylny wahacz oraz pomalować.
Aktualnie z Rometa 50-T-1 nazwę zmieniam 50/4-Ts-11. Jest to spowodowane małym projektem. Ale proszę mnie tu nie osądzać że zepsuję kolejny zabytek, ponieważ wszystko mam z góry ustalone i w tym projekcie rama oraz większość elementów nie zostanie zmieniona! Wszystko co zostanie lekko zmodernizowane będzie w 100 % do przywrócenia w oryginalny stan. Związane jest to z moją pasją do zabytków a tuning który chcę wykonać za pewnie nie zagości u mnie na zawszę.
Reszta planów w najbliższym czasie...
|
|
29-06-2012 01:21:44 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Romet 50-T-1 > 50/4-Ts-11 - Kuubaxx - 29-06-2012 01:21:44
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|