Ocena wątku:
- 1 głosów - 3 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
romet ogar typ 200/ 125 4T (chinczyk)
|
Autor |
Wiadomość |
redwater
Nowy
Liczba postów: 11
Imię: romek
Skąd: Mała Wieś
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: romet ogar typ 200/ 125 4T (chinczyk)
Wahacz simek, kola oba simek, przod zawias chart (mozna zrobic simka), tylne amorki nowe (simek) , nowe mocowania silnika sam robilem, nowy lancuch, nowy silnik+gaznik+filtr, wszystko wyszlo kolo 1500, ale duzo czesci nowych, praktycznie wiekszosc.
Rama wytrzymuje spokojnie (jezdze tylko po asfalcie), wszak ten silnik to nie jakis demon, daje ok 6-7 KM, w pozycji wyprostowanej rozwija to 85 km/h, jak sie pochyle 88.
Jedyne co bym zmienil teraz, to zamiast przedniego kola od simka, zalozylbym od ogara900 kolo z tarczowym hamulcem (simsonowy jednak slabo hammuje).
W dojazdach do pracy (5km w jedna strone w korku) sprawuje sie na 6+, spalanie zmierzone 2,7l/100 km a nie zaluje mu, bo 6-7 KM to jednak zeby jechalo trzeba zylowac.
Teraz tak mysle, ze lepiej z ekonomicznego punktu widzenia bylo kupic ogara900 uzywke za 1500pln i zmienic silnik na 125 za 600pln, i w 2 tys jest lepszy pojazd, jednak klimat jest jak sie jedzie i miny kierowcow kiedy ich wyprzedzam bezcenne.
ps. takie porady przy budowie: przedni zawias simka/charta lub lepszy + nowe tylne amory to koniecznosc, na standardowym zawiasie z ogara 200 bal bym sie jezdzic i najlepiej hamulec tarczowy z przodu, gaznik PZ20 z dysza glowna 80 to optimum.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-06-2012 00:44:33 przez redwater.)
|
|
29-06-2012 00:37:59 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: romet ogar typ 200/ 125 4T (chinczyk) - redwater - 29-06-2012 00:37:59
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|