Romet 50-T-1 > 50/4-Ts-11
|
Autor |
Wiadomość |
Kuubaxx
Bandyta
Liczba postów: 79
Imię: Jakub
Skąd: Lublin, Lubartów
Pojazd: Inny
|
RE: Romet 50-T-1 > 50/4-Ts-11
Przepraszam za post pod postem.
W zeszłym roku miałem nie miłą niespodziankę. Podczas powrotu do domu gdy wjeżdżałem na podwórko nagle coś zazgrzytało w silniku i zniknęła jedynka.
Od razu się domyśliłem że to pewnie padł tryb pierwszego biegu. Długo nie czekałem i wyjąłem silnik z ramy. Następnie zabrałem go do piwnicy i zacząłem rozbierać.
Po rozpołowieniu silnika okazało się że jednak nieszczęsna jedynka rozsypała się na części.
Akurat trafił mi się silnik 019 więc za nie duże pieniądze zdecydowałem się go kupić. Poczekałem tydzień na paczkę. Po rozpakowaniu wszystko co ustaliłem z poprzednim właścicielem się zgadzało. Następnego dnia przystąpiłem do wymiany niektórych części i składania silnika.
Niestety nie mam wszystkich zdjęć z remontu ale te które zrobiłem są dostępne pod tym adresem:
Remont 019
Tryb pierwszego biegu był oryginalny ZMD, kupiony przy remoncie który jeszcze robił mój dziadek. Więc tryb wytrzymał u mnie około 10 lat jazdy.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-06-2012 00:30:37 przez Kuubaxx.)
|
|
29-06-2012 00:25:51 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Romet 50-T-1 > 50/4-Ts-11 - Kuubaxx - 29-06-2012 00:25:51
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|