Ocena wątku:
- 3 głosów - 5 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Replika Prototypu Romet MC-1
|
Autor |
Wiadomość |
gienek
Romeciarz Z Krwi I Kości
Liczba postów: 50
Imię: Marek
Skąd: Dynów
Pojazd: Romet Chart
|
RE: Replika Prototypu Romet MC-1
Zauważcie że lampę tylną ma taką jak WSK 125.
Znalazłem ten tekst o silniku simsona lecz nigdzie zdjęcia nie ma
''Był jeszcze inny prototyp oznaczony symbolem " MC 2 " wyposażony z silnik Simsona typu N54 o pojemności 49,6cm3 o mocy maksymalnej 2,65 kW(3,6KM) i 4-stopniowej skrzyni biegów ''
I jeszcze jedno
""Nie można nie wspomnieć o małych motocyklach sportowych, które zamierzał produkować w małych seriach Ośrodek Badawczo-Rozwojowy Pojazdów Jednośladowych przy Zakładach Rowerowych Predom-Romet w Bydgoszczy. W 1980 roku na zlecenie PZM wykonano trzy wersje pojazdów sportowych klasy 50 cm3 nazwane motorowerami terenowymi. Dwa z nich MC-1 wyposażono w polskie silniki typu 019 o mocy 1,84 kW, zblokowane z trzybiegową skrzynią przekładniową, produkowane przez Zakłady Metalowe w Nowej Dębie. Trzeci MC-2 napędzany był silnikiem produkcji NRD Simson N-54 o mocy 2,65 kW, zblokowanym z czterobiegową skrzynią przekładniową. Zawieszenia przednie na widelcu teleskopowym, tylne na wahaczu rurowym z elementami resorującymi z WSK-125, ogumienie terenowe 2,75-18. Masa motoroweru wynosiła zaledwie 65 kg. Pojazdy te miały służyć przede wszystkim do uprawiania rajdów Enduro. Przeszły one badania stacjonarne i drogowe, ale na przeszkodzie do uruchomienia produkcji stanął kryzys lat osiemdziesiątych. ''
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-06-2012 20:36:32 przez gienek.)
|
|
04-06-2012 20:27:37 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Replika Prototypu Romet MC-1 - gienek - 04-06-2012 20:27:37
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|