Cześć
Ktoś może z swojego oryginalnego Ogara 200 podesłać i zdjęcia jak powinny być fabrycznie podnóżki zamontowane? U mnie w pozycji 1 od strony wydechu za daleko wystaje cały element, a od strony kierowcy guma podnóżka chowa się pod silnikiem. Najbardziej logicznym montażem jest nr 2 - wówczas wygląda i działa to prawidłowo, jednak stopka hamulca za bardzo zahacza o blachę podnóżka.
Potrzebuje:
- wymiar tulejek w którym osadzony jest pręt hamulcowy z obu stron(średnica oraz długość)
- zdjęć jak fabrycznie stopka hamulca jest zamontowana wraz z podnóżkami
- orientacyjna długość pręta przechodzącego od silnika przez ramę aż do końca po stronie wydechu
Reszta zdjęć - montaż w 2 sposób, najbardziej logiczny dla mnie https://chlopcyrometowcy.pl/hosting/imag...290_2b.jpg https://chlopcyrometowcy.pl/hosting/imag...748_2c.jpg
I tutaj niezbędna fotka z fabrycznym osprzętem - jak była poprowadzona stopka hamulca oraz podnóżki? Bez tego nie ruszę dalej
Kupie przyczepkę PAV
Kupie ślimak prędkościomierza i kranik z epoki do Ogara 200 www.Greg92.PL
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-10-2025 18:24:48 przez Lubiestaremoto.)
Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.