Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Brak maksymalnej mocy, przerywanie po krótkiej przejażdżce
|
Autor |
Wiadomość |
Fearevil
Nowy

Liczba postów: 15
Imię: Krycha
Skąd: Poznań
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Brak maksymalnej mocy, przerywanie po krótkiej przejażdżce
(Wczoraj 00:54:54)romek napisał(a): ...Czy czasem do tego cylindra nie dałeś jakiegoś bandyckiego tłoka z płaskim denkiem przez co spadł stopień sprężania? Zdaje się że był tu ostatnio podobny temat.
Kolejna rzecz, w jaki sposób i na ile jest ustawiony zapłon
Tłok który siedzi w obecnym zestawie to ALMOT AK20, we wcześniejszym cylindrze też był AK20, ale nosił oznakę przytarcia.
Wcześniejszy set składany przez poprzedniego właściciela, który ewidentnie nie podszedł do sprawy porządnie, bo tłok założył strzałką do góry- również miał przycierki, dlatego zmieniłem go na AK20.
Zapłon ustawiany na pałeczkę od sushi, lampę stroboskopową, a teraz na suwmiarkę.
Wg suwmiarki jest 1,9mm przed GMP, ale jak mrugnę lampą to niby wychodzi, że jest za wczesny. Zanim zmienię cylinder, ustawię jeszcze raz zapłon na lampę, bo w sumie tego nie zweryfikowałem dlatego, że przed wymianą modułu podczas jazdy strzelał w tłumik więc szukałem lepszego ustawienia, już chyba z bezsilności...
|
|
Wczoraj 08:10:37 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Brak maksymalnej mocy, przerywanie po krótkiej przejażdżce - Fearevil - Wczoraj 08:10:37
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
|
|