Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Brak maksymalnej mocy, przerywanie po krótkiej przejażdżce
|
Autor |
Wiadomość |
Dinozaur
Uczeń

Liczba postów: 168
Imię: Jarek
Skąd: Wroclaw
Pojazd: Inny
|
RE: Brak maksymalnej mocy, przerywanie po krótkiej przejażdżce
Czesc, skoro na wczesniejszym zestawie tlok nosil slady 'przytarcia' - to znaczy tyle, ze puchl i sie przycieral - a takie slady 'przytarcia' usuwa sie pilnikiem 'gladzikiem' i masz wtedy idealny tlok, ktory juz nie spuchnie, wiec mozna go eksploatowac na maksymalnych osiagach / 'ile fabryka dala'...
Polecali taka metode 'szybkiego docierania dwusuwow i pilowania tloka' przeciez juz w latach 30-tych...
Cyt. : 'silnik rozpedza sie do maksymalnych obrotow i czeka do momentu spadku mocy, wylacza sie zaplon - zdejmuje sie cylinder i spilowuje na tloku slady przytarcia w cylindrze', itd.
Robi sie to kilkakrotnie, az tlok przestanie w ogole 'chwytac w cylindrze'...
To bardzo stara metoda i stosowana przez Znajomych - zawodnikow jeszcze w latach 70 / 80-tych :
Pozdrawiam.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-09-2025 10:44:03 przez Dinozaur.)
|
|
29-09-2025 10:43:14 |
|
1 osoba postawiła piwo Dinozaur za ten post:1 osoba postawiła piwo Dinozaur za ten post.
Fearevil (09-29-2025)
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Brak maksymalnej mocy, przerywanie po krótkiej przejażdżce - Dinozaur - 29-09-2025 10:43:14
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
|
|