Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
SWAP silnika do komarka
|
Autor |
Wiadomość |
Dinozaur
Uczeń

Liczba postów: 142
Imię: Jarek
Skąd: Wroclaw
Pojazd: Inny
|
RE: SWAP silnika do komarka
Dosc duzo motorowerow Komar, itp. jeszcze sie zachowalo - bo jesli byly zarejestrowane i mialy oplacone 'OC' - to znizka 60% przechodzila na 'samochod' w latach 80 / 90-tych, itp.
Jak pod koniec lat 90-tych czy na poczatku 2000 zlikwidowali te 'przechodzace znizki motorowerowe OC' - to mnostwo starych motorowerow trafilo 'na zlom' podobnie - jak na przelomie 1989 / 90r. i przez cale lata 90-te / trafialy 'na zlom': 'Junaki', WFM - WSK, 'Sokoly', Indiany, Harleye, BMW, DKW, NSU, Standard, Triumph, Zundapp, itp. motocykle zabytkowe, niestety - bo 'ludzie chcieli miec cos nowego z dachem, kolorowego i blyszczacego', a nie 'stary - zakurzony motocykl / po Dziadku, Ojcu - Wujku', itp....
To ludzie 'robili miejsce' w garazach / na sprowadzane z 'Zachodu' uzywane samochody i tyle...
A pozniej, na przelomie lat 90 / 2000 nawiezli tysiace sztuk 'starej japonii' i dlatego dzisiaj jest tak tania.
Wczesniej - na poczatku lat 90-tych tzw. 'wielkim obciachem' bylo jezdzenie motocyklami w ogole, przynajmniej w duzych miastach / bo 'wszyscy parli na samochody z Zachodu' - dlatego tysiace zabytkowych motocykli i samochodow poszlo 'na zlom - do huty', niestety...
A teraz - jak z kazda 'moda na cos', akurat jest 'moda na zabytkowe motorowery - motocykle z PRL' - to ich ceny siegaja 'zenitu'...
Pozdrawiam.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: Dzisiaj 15:16:59 przez Dinozaur.)
|
|
Dzisiaj 15:14:27 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: SWAP silnika do komarka - Dinozaur - Dzisiaj 15:14:27
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|