Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Zatarty S38
|
Autor |
Wiadomość |
Dinozaur
Uczeń

Liczba postów: 128
Imię: Jarek
Skąd: Wroclaw
Pojazd: Inny
|
RE: Zatarty S38
Ok., to jeszcze raz o moim 'Zaku - Komarze', bo silnik mam raczej od 'Komara - pedalowca' [ uratowany ze 'zlomu' z 7 - 8 lat wstecz ] wlasnie : silnik rozwija dosc duza moc z zaplonem ustawionym na 'srodek fasolek' regulacyjnych, ale tylko na benzynie 3,5 - 4 letniej, mocno zwietrzalej - podejrzewam, ze 'Oktany' spadly w niej do poziomu ok. 60 - 65 max przez kilka lat i jezdzi na takiej 55 km/h...
Z takim samym ustawieniem zaplonu / na 'srodek fasolek' i na swiezej benzynie 95 Okt. / jezdzi max 25 - 26 km/h, po prostu 'wkreca' sie na polowe obrotow zaledwie.
Dopiero wyprzedzenie zaplonu / do 'konca fasolek' - powoduje wkrecanie sie silnika maksymalne i jazde 53 - 55 km/h na swiezej benzynie 95 Oktan..?
Podejrzewam nawet - ze i tak 'fasolki' regulacyjne na plytce przerywacza sa przedluzone przez kogos wele lat temu / do ok. 16,5 - 17 mm dlugosci, wlasnie do jazdy na wysokooktanowej owczesnie benzynie 'etylinie zoltej 94'...?
A z tego, co widzialem na aukcjach np. zaplonow 'CDI' / do 'Komarow - Rometow', itp. - to maja te 'fasolki' o dlugosci nawet 22 - 25mm 'na oko' lub jeszcze dluzsze..?
Pozdrawiam.
|
|
Wczoraj 09:37:42 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Zatarty S38 - Dinozaur - Wczoraj 09:37:42
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: Dinozaur , 1 gości
|
|