Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Zatarty S38
|
Autor |
Wiadomość |
Norweski Zomowiec
Mechanik

Liczba postów: 1,858
Imię: Marcin
Skąd: Zamośc
Pojazd: Inny
|
RE: Zatarty S38
Sprawdź wartość szczeliny squish.
Jeśli jest zbyt duża, rozważ zmniejszenie jej do około 0,7 mm - czyli sfazowanie głowicy - jednak nie schodź poniżej unikając ryzyka uderzenia tłoka o głowicę (oraz spalania stukowego)
Dodatkowo, możesz przeprowadzić modyfikacje tłoka:
Sfazowanie i zaokrąglenie krawędzi denka tłoka umożliwia dalsze zmniejszenie szczeliny squish (jest na to miejsce w głowicy, aby tłok wyżej poszedł)
Po takiej modyfikacji tłoka, zalecam ponownie zrobienie squisha i sfazowanie głowicy do 0,7mm oraz poprawki w zapłonie
(05-06-2025 19:13:53)Norweski Zomowiec napisał(a): Sprawdź wartość szczeliny squish.
Jeśli jest zbyt duża, rozważ zmniejszenie jej do około 0,7 mm - czyli sfazowanie głowicy - jednak nie schodź poniżej unikając ryzyka uderzenia tłoka o głowicę (oraz spalania stukowego)
Dodatkowo, możesz przeprowadzić modyfikacje tłoka:
Sfazowanie i zaokrąglenie krawędzi denka tłoka umożliwia dalsze zmniejszenie komory spalania (jest na to miejsce, aby tłok jeszcze wyżej poszedł)
Po takiej modyfikacji tłoka, zalecam ponownie zrobienie squisha i sfazowanie głowicy do 0,7mm oraz poprawki w zapłonie
|
|
05-06-2025 19:13:53 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
|
|