Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Słabe sprężanie komar 017 po tuningu 5 atmosfer
|
Autor |
Wiadomość |
ifuomosquito
Nowy

Liczba postów: 29
Imię: Damian
Skąd: Świętokrz. Kraina
Pojazd: Romet Komar
|
RE: Słabe sprężanie komar 017 po tuningu 5 atmosfer
(15-05-2025 12:52:07)Dinozaur napisał(a): Czesc, zawsze jak 'cos dlubalem' przy swoich silnikach - to wywalalem oryginalna uszczelke spod glowicy [ bo byly zbyt grube - 'klingeritowe' i nie przewodzily ciepla z glowicy / do zeberek cylindra ] i dorabialem wlasna / z cienkiej folii miedzianej - wyzarzonej i 'zahartowanej' w wodzie, zeby byla bardzo miekka...
Folie miedziana stosowalem przewaznie 0,2 - 0,5mm grubosci, zeby dawala sie latwo ciac nozyczkami.
Warunkiem bylo - zeby tlok nie dochodzil do krawedzi komory spalania glowicy przynajmniej na te 0,5 - 0,7 mm po zamontowaniu uszczelki, zeby nie mial mozliwosci 'stukac w glowice' po rozgrzaniu i rozszerzeniu sie denka...
Pozdrawiam.
A taka uszczelka z allegro metalowa płaska da radę? Staram się robić tak żeby sie nie narobić  (glownie ze względu na brak czasu  ) Ewentualnie moge splanować głowicę i cylinder perfekcyjnie i dać jakiś kawałek folii aluminiowej czy coś w tym stylu.
https://allegro.pl/oferta/uszczelka-pod-...d6604cf017
Oraz zmieniłem zapłon na okolo miedzy 3 a 4 mm (ciężko stwierdzić bo nie mam stroboskopu, robie to na zwolnione tempo w telefonie  ) ale duzo dosyc przesunąłem i teraz ladnie bardzo wysokie obroty łapie, rezonans to przez jakies 2 moze 3 tysiące obrotow ma, lecz nie testowałem jeszcze prędkości, jutro dam znać jak sie spisuje.
Mapę cylindra i tłoka odpowiadając na wcześniejsze odpowiedzi podam za kilka dni bo średnio teraz z czasem.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-05-2025 18:25:54 przez ifuomosquito.)
|
|
15-05-2025 18:11:23 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Słabe sprężanie komar 017 po tuningu 5 atmosfer - ifuomosquito - 15-05-2025 18:11:23
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 8 gości
|
|