Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
Ustawienie gaźnika 16N3 w Simsonie S51 Enduro
Autor Wiadomość
Bob_Harley Online
Technik
*


Liczba postów: 511
Imię: Bob
Skąd: Świętokrzyskie
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #12
RE: Ustawienie gaźnika 16N3 w Simsonie S51 Enduro
Jeśli komuś sie jeszcze chce czytać te telenowelę to stan rzeczy wygląda tak: kiedy mu ustawie zapłon na około 5mm przed GMP to normalnie odpala chodzi dość równo ale jak tylko próbuję jechać to szarpie że ledwo się da jechać. Jak zmienie na 2mm przed GMP to przestaje odpalać wgl (więc siłą rzeczy nie da się jechać) albo czasem odpali na chwile i koniec. Dodatkowo przy tych 2mm widac ewidentne objawy braku paliwa: sucha świeca, przerywanie zapłonu itd. a jak przestawie na 5mm (nie ruszając gaźnika) to nagle odpala i chodzi a do tego świeca jest czarna w sadzy, albo czasem nawet mokra.

Do tego jeszcze jedna rzecz która powoduje że siwieję w oczach: wkręcanie śruby ilości paliwa w mieszance (czyli zmniejszanie jego ilości) powoduje, że simson zaczyna bardzo kopcić i wali paliwem w tłumik (jak zrobiłem rundkę, to pod góre za mną była jedna chmura dymu), a potem wykręciłem te śrubę o jeden obrót dodatkowo (czyli zwiększyłem ilość paliwa) i simson już nie kopci. WTF??? Teraz to chyba już kupie nowy gaźnik bo tego szajsu mam serdecznie dość.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-03-2025 23:43:35 przez Bob_Harley.)
08-03-2025 23:39:24
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: Ustawienie gaźnika 16N3 w Simsonie S51 Enduro - Bob_Harley - 08-03-2025 23:39:24




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Słabe sprężanie komar 017...
Ostatni post: ifuomosquito
Dzisiaj 18:15:04
» Odpowiedzi: 24
» Wyświetleń: 544
Ogar 200 z gaźnikiem 16n1...
Ostatni post: maticzekk
Dzisiaj 12:18:25
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 180
Gaźnik zalewa silnik Ogar...
Ostatni post: Bob_Harley
Wczoraj 12:39:24
» Odpowiedzi: 17
» Wyświetleń: 736
Ogar 205 prędkość
Ostatni post: Szymon_komar
Wczoraj 08:34:52
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 144
Romet 50 T-1 od znajmowgo
Ostatni post: romek
07-05-2025 22:09:00
» Odpowiedzi: 40
» Wyświetleń: 10318
50-TS-1 prototyp - buduje...
Ostatni post: Jorginsson
07-05-2025 01:54:46
» Odpowiedzi: 141
» Wyświetleń: 69391
Komar przednie zawieszeni...
Ostatni post: Dinozaur
06-05-2025 15:40:04
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 444
Ogar 200
Ostatni post: grz3513k
06-05-2025 11:14:45
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 301
Mocowania błotnika komar ...
Ostatni post: Dinozaur
06-05-2025 01:27:34
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 369
Określenie roku produkcji
Ostatni post: kacperjawa123
06-05-2025 00:34:07
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 321
Wigry 3 średnica rur ramy
Ostatni post: wigryman
05-05-2025 20:37:24
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 206
Ogar 205 1987
Ostatni post: Bob_Harley
05-05-2025 19:02:59
» Odpowiedzi: 26
» Wyświetleń: 1871
Od jakiego roweru jest te...
Ostatni post: nava_5
05-05-2025 15:18:36
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 187
Które magneto do komara c...
Ostatni post: mateuszf
05-05-2025 13:54:52
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 592
Silnik gaśnie przy zmiani...
Ostatni post: Franek P
04-05-2025 23:28:51
» Odpowiedzi: 22
» Wyświetleń: 3453

Reklama