https://allegro.pl/oferta/romet-komar-wa...NWQ5NTY%3D
klin jest w odpowiedni miejscu - silnik s38
modyfikacje:
a) głowica
- splanowanie 3mm
- squish 0,7mm
- polerowanie komory spalania
- zdystansowanie świecy, aby gwint nie był wkręcony do komory
b) cylinder
- Poszerzenie kanałów płuczących
- polerowanie kanałów płuczących
- lekkie podcięcie tulei cylindra, aby mieszanka nie miała zawirowań
- sfazowani tulei, aby nie było zawirowań
- Poszerzenie kanału dolotowego fi 16
- Poszerzenie kanału wydechowego fi 23
- polerowanie kanału wydechowego
- podniesienie okna wydechowego o 1,5mm i poszerzenie na 22mm
- podniesienie okien płuczących o 1mm wraz z szerokością 16mm
- obniżenie okna dolotowego o 2mm, wraz z poszerzeniem na 24mm
- planowanie cylindra 1,5mm
- podkładka 1,5mm
- fazowanie i wygładzenie okien wewnątrz cylindra
c) gaźnik
- dellorto sha 16.16, dysza 60
d) tłok
- obniżony na 55mm
- sfazowanie pierścienie wewnątrz i na zewnątrz
- wygładzenie krawędzi tłoka
- polerka wewnątrz tłoka
e) kartery
- poszerzenie okien płuczących, wraz z zgraniem cylindrem
- wypolerowanie komory korbowodu
f) wał
- pełny
g)
- wydech spawak, liczony od 5150 obr/s