Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Ogar 200 brak mocy
|
Autor |
Wiadomość |
Spaceman164
Jawasaki 223
Liczba postów: 632
Imię: Spaceman164
Skąd: Okolice Tarnowa
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Ogar 200 brak mocy
Zaczynając od gaźnika. Otwór króćca ma być jednakowego wymiaru tzn. Prostokątny, bez zwężenia. Sam gaźnik ma nie mieć luźnej przepustnicy. Jak lata ona w środku to gaźnik do kosza. Zapinka na iglicy 2 rowek od góry. Wymiana uszczelek wiadomo. Poziom paliwa w gaźniku- paliwo na równi z kołnierzem pływaka. Potem cylinder, tylko oryginał da gwarancję prawidłowej mocy + tłok Almet lub Almot, może jeszcze Berta się znajdzie w zapasach. Pasowanie na 0,05mm. Pierścienie czeskie Komarov, na razie chyba jako jedyne trzymają perfekcyjnie wymiar, nie ma prześwitów i luz na zamku na każdym identyczny. (0,2-0,3mm) Squish band głowicy max 1,2mm. Tłok w DMP powinien być na równi z dolnymi krawędziami kanałów płuczących i wydechowego. ( oczywiście brak oporów układu korbowego, ma się wszystko kręcić lekko) wymiana simmerów na dwuwargowe. Takie wymagania spełnia oryginalny silnik i musi działać, nie możliwe żeby było inaczej. Na zębatce 13z ma jechać bez problemu. Ewentualnie jak wyżej 12z.
Zapłon wiadomo 2mm przed GMP przerwa na platynach 0,35 max 0,4.
(Kolanko i tłumik muszą być szczelne. Najważniejsze kolanko z cylindrem) Kolanko oczywiście skrócić jak jest za długie. Ma wchodzić ok 5cm w tłumik.
Motoren:
-Ogarrr 200 '88
-Cezet 350 472.5 '82
YT-Motorower Ogar Jaskrawo-Niebieski
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-01-2025 11:49:49 przez Spaceman164.)
|
|
29-01-2025 11:41:38 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Ogar 200 brak mocy - Spaceman164 - 29-01-2025 11:41:38
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 8 gości
|
|