Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Porównanie. Zmierzone wysokości okien w cylindrach 019 023 współczesny 019.
|
Autor |
Wiadomość |
Norweski Zomowiec
Mechanik

Liczba postów: 1,830
Imię: Marcin
Skąd: Zamośc
Pojazd: Inny
|
RE: Porównanie. Zmierzone wysokości okien w cylindrach 019 023 współczesny 019.
tak btw. jeden z cylindrów komara daje do szlifu z tłokiem od Power Force Piaggio Sfera ZIP.
z bazowej mapy kanałów
wydech 35/47
przelot 39/45
Dolot 57/66
Chce wykonać kanały, jak masz przy tym 019 @Maka_91, czyli
-planowanie cylindra 3mm
-podkłada pod cylinder 3mm
-tłok od piaggo już jest skrócony do 51,5mm
-splanować okno dolotowe u dołu o 1 mm
-splanować okno wydechowe u góry do 2mm
-W miarę swoich możliwości, poszerzyć/poprawić okna przelotowe w cylindrze (i je o 1mm obniżyć), jak w innym cylindrze 017 posiadam)
Na pewno nie będę poszerzać okna dolotowego, gdyż obawiam się o zamki na tłoku. Wyglądają, że są bliżej okna i pierścień może wpadać do środka. Jednak jak pisałem, postaram sie obniżyć okno dolotowe, aby więcej "wpadało", niż "wypadało" w czasie pracy silnika
Po takowej przeróbce (+ dodatkowe przeróbki [poszerzenie/wygładzenie elementów/głowica itp.] okna prezentują się teoretycznie tak"
wydech 30/44
przelot 36/42
Dolot 54/64
Jeszcze poobserwuje prace tłoka na sucho w cylindrze, czy okna otwiera dobrze okna i sprawdzę efekty
|
|
11-01-2025 11:39:44 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Porównanie. Zmierzone wysokości okien w cylindrach 019 023 współczesny 019. - Norweski Zomowiec - 11-01-2025 11:39:44
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości
|
|