Poradnik układ zapłonowy silniki ZMD
|
Autor |
Wiadomość |
MacRoial
Uczeń

Liczba postów: 198
Imię: Ben
Skąd: Łódzkie
Pojazd: Romet Ogar 205
|
RE: Poradnik układ zapłonowy silniki ZMD
Super poradnik, mega szacun za tak szczegółowe opisanie.
(13-01-2021 01:47:53)ananas napisał(a): Bardzo fajny poradnik, ale od siebie dodam, ze najlepszym sposobem poradzenia sobie z tym zapłonem jest jego wymiana na CDI. Niestety ten zapłon w oryginale jest niedopracowany i bardzo wadliwy, a jakość współczesnych zamienników w dodatku bardzo różna. Wymiana tego zapłonu praktycznie eliminuje 75% problemów związanych z użytkowaniem tego silnika. Jechałem w tym roku na motorynka challenge, i praktycznie wszyscy jechali na CDI. Nagle okazało się, że jednak te romety wcale nie są takie awaryjne.
Święte słowa CDI to najlepszy tuning dla rometów moim zdaniem niemal niezbędny, przykładem jest mój Romet ktury stał się całkowicie bezawaryjny (chociaż ostatnio z mojej winy ukręcił się wałek zdawczy).
Sprzęty:
Romet Ogar 205, Romet 2375, Romet 50 T-1, Romet Komar 2350, Romet Komar 2351, Romet Kadet 780, Romet Kadet 780, Jawa 50 23p, Jawa 50 20p, Jawa 50 21p, Jawa Babetta 207, ZVL Babetta 215, Riga Delta RMR 24, Riga Delta RMR 24, Ardie VF 125,
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-11-2024 23:50:58 przez MacRoial.)
|
|
10-11-2024 23:46:34 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Poradnik układ zapłonowy silniki ZMD - MacRoial - 10-11-2024 23:46:34
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|