Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Karat 1970 - szczegółowy opis przywracania świetności
Autor Wiadomość
wigryman Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 144
Imię: elvis
Skąd: legnica
Pojazd: Inny
Post: #39
RE: Karat 1970 - szczegółowy opis przywracania świetności
Miszel, masz rację. Dętki pójdą do wymiany jak tylko rower będzie kompletny. Nie miałem innych a trochę mi się spieszyło z założeniem kół. Jak się człowiek spieszy to się diabeł cieszy. Rower po sesji zdjęciowej i tak zostanie złożony i spakowany do kartonu. Kapsuła czasu.

Nity na środku siodełka to w tym (trzecim) prototypie zło konieczne. Zbyt cienki filc i środek siedziska zaczął pływać. Musiałem je ustabilizować tymi nitami. Wnioski - wracam do filcu 10mm, przy tej grubości nic złego się nie działo. Wykroje filcu i obszycia przetestowane pozytywnie, więc tu nic już nie zmieniam. Mam nadzieję, że czwarta wersja spełni już wszystkie moje oczekiwania.

A propos siodełka. Z powodzeniem testuję wersję drugą (to kremowo-czerwone na filcu 10mm) na rowerze którym jeżdżę na co dzień. Nic złego się nie dzieje. Wszystko jest ok.

W czwartek ma dotrzeć przesyłka z szablonami do malowania napisów. Muszę też kupić ciemnoniebieski spray. Na weekend wybywam z domu, więc malowanie i finalna sesja zdjęciowa jakoś w środku przyszłego tygodnia.
22-07-2024 19:52:25
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: Karat 1970 - szczegółowy opis przywracania świetności - wigryman - 22-07-2024 19:52:25




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
50T-1, 200 albo 205 - któ...
Ostatni post: grissley
Dzisiaj 02:53:13
» Odpowiedzi: 97
» Wyświetleń: 3063
Piotrków / Okolice ?
Ostatni post: grz3513k
Wczoraj 22:38:11
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 1989
Powitanie
Ostatni post: emilson14
Wczoraj 21:50:11
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 35
Wkład tłumika
Ostatni post: m.wegrzyn
Wczoraj 16:45:20
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 105
Części
Ostatni post: marcin1479
Wczoraj 11:16:52
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 144
potrzebuje pomocy
Ostatni post: TobiaszDymek
Wczoraj 10:59:32
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 157
[S] Sprzedam Rometa Z150
Ostatni post: MZtkowicz
11-07-2025 22:23:47
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 66
Automat zmiany biegów Oga...
Ostatni post: Norweski Zomowiec
11-07-2025 21:51:14
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 138
Naprawa renowacja Ogar 20...
Ostatni post: Perkoz1984
11-07-2025 21:17:32
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 62
Kupię pilnie 4 odblaski s...
Ostatni post: Kasztan
11-07-2025 19:17:23
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 63
Komar 3 1978 – słaba iskr...
Ostatni post: Ricky
10-07-2025 18:23:11
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 792
Liczba oktanowa a ustawie...
Ostatni post: Dinozaur
10-07-2025 11:23:58
» Odpowiedzi: 62
» Wyświetleń: 6601
Garażowy vlog
Ostatni post: skinder
09-07-2025 21:17:07
» Odpowiedzi: 213
» Wyświetleń: 152272
Oryginalny lakier?
Ostatni post: romek
09-07-2025 20:18:58
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 162
Romet Ogar 200 - usprawni...
Ostatni post: romek
09-07-2025 19:17:56
» Odpowiedzi: 24
» Wyświetleń: 849

Reklama