Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Karat 1970 - szczegółowy opis przywracania świetności
Autor Wiadomość
wigryman Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 144
Imię: elvis
Skąd: legnica
Pojazd: Inny
Post: #37
RE: Karat 1970 - szczegółowy opis przywracania świetności
Karat już na etapie finalnym.

Dzisiaj kończyłem zaplatanie kół i ich centrowanie. Oczywiście nie obyło się bez nerwów, bo dopiero po złożeniu mam pewność co do długości szprych. Prawie zaplecione koła musiałem rozebrać i zapleść jeszcze raz. Z racji oplotu na 36 szprych, ich długość nieznacznie odbiega od oplotu Wigry czy Czajki. Musiałem dopasować odpowiednie szprychy ucząc się na własnych błędach. Ostatecznie już wiem że na przód 192mm, na tył 186mm.

   

Pozostało prysnąć napisy i poskładać do kupy resztę podzespołów. Brakuje mi jednej oryginalnej dźwigni siodełka/kierownicy. Może ktoś ma odsprzedać? Nie chcę wstawiać dwóch różnych.

Także dzisiaj poskładałem do kupy trzeci już prototyp siodełka. Tym razem pod kolor ramy. Niestety cieńszy filc nie spełnił moich oczekiwań co do obszywania. Po pierwsze i tak musiałem obszyć ręcznie bo moja maszyna głupieje przy tych grubościach, a po drugie siodełko niefajnie się pomarszczyło. Wrócę więc do filcu 10mm. Szablon na szczęście już dopracowany, nie muszę nic zmieniać. Pozostaje wykonać kolejne obszycie siodełka. Mam nadzieję, że tym razem będzie już tip top

    .
21-07-2024 21:08:24
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: Karat 1970 - szczegółowy opis przywracania świetności - wigryman - 21-07-2024 21:08:24




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
50T-1, 200 albo 205 - któ...
Ostatni post: grissley
Dzisiaj 02:53:13
» Odpowiedzi: 97
» Wyświetleń: 3055
Piotrków / Okolice ?
Ostatni post: grz3513k
Wczoraj 22:38:11
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 1988
Powitanie
Ostatni post: emilson14
Wczoraj 21:50:11
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 33
Wkład tłumika
Ostatni post: m.wegrzyn
Wczoraj 16:45:20
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 102
Części
Ostatni post: marcin1479
Wczoraj 11:16:52
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 143
potrzebuje pomocy
Ostatni post: TobiaszDymek
Wczoraj 10:59:32
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 155
[S] Sprzedam Rometa Z150
Ostatni post: MZtkowicz
11-07-2025 22:23:47
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 66
Automat zmiany biegów Oga...
Ostatni post: Norweski Zomowiec
11-07-2025 21:51:14
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 138
Naprawa renowacja Ogar 20...
Ostatni post: Perkoz1984
11-07-2025 21:17:32
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 62
Kupię pilnie 4 odblaski s...
Ostatni post: Kasztan
11-07-2025 19:17:23
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 63
Komar 3 1978 – słaba iskr...
Ostatni post: Ricky
10-07-2025 18:23:11
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 792
Liczba oktanowa a ustawie...
Ostatni post: Dinozaur
10-07-2025 11:23:58
» Odpowiedzi: 62
» Wyświetleń: 6596
Garażowy vlog
Ostatni post: skinder
09-07-2025 21:17:07
» Odpowiedzi: 213
» Wyświetleń: 152272
Oryginalny lakier?
Ostatni post: romek
09-07-2025 20:18:58
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 162
Romet Ogar 200 - usprawni...
Ostatni post: romek
09-07-2025 19:17:56
» Odpowiedzi: 24
» Wyświetleń: 846

Reklama