Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Karat 1970 - szczegółowy opis przywracania świetności
Autor Wiadomość
wigryman Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 144
Imię: elvis
Skąd: legnica
Pojazd: Inny
Post: #30
RE: Karat 1970 - szczegółowy opis przywracania świetności
A więc tak. Wizyta w lakierni zaliczona. Pierwsza wiadomość dobra. Można obecnie z powodzeniem malować powierzchnie chromowane. Jako podkład stosuje się chemoutwardzalną, dwuskładnikową farbę epoksydową, o bardzo dużej przyczepności do wszelkich metali. Nabiją mi ją do puszki, czas wykorzystania to około 24 godziny. Potem robi się zbyt gęsta do malowania, a docelowo beton. Na to już normalnie dowolny kolor, najlepiej dwuskładnikowa, poliuretanowa. I to jest ta gorsza wiadomość. Tylko kolor. Jakiekolwiek imitacje chromu niestety nadal są bardzo dalekie wizualnie od prawdziwej powłoki galwanicznej. Odradzają.

Tak więc obręcze do Karata na 36 otworów do chromowania.

Gruntowanie pod kolor i tak przetestuję, wszak występowały obręcze 24 otworowe malowane na szaro. Mam takowe w swoim Wigry. Obręczy chromowanych o niskim stanie wizualnym mam od cholery, przygotuję sobie ze trzy komplety pod kolor. I tak mam w planach machnąć sobie w końcu jakiegoś Wigry w fantazyjnych barwach. Wtedy malowane obręcze jak znalazł.

A, no i najważniejsza wiadomość. Karat nabrał oryginalnych, błękitnych rumieńców. Właśnie schnie.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-07-2024 17:09:26 przez wigryman.)
15-07-2024 17:09:02
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: Karat 1970 - szczegółowy opis przywracania świetności - wigryman - 15-07-2024 17:09:02




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
WITAM! koledzy i mam pyta...
Ostatni post: MacRoial
Dzisiaj 00:35:03
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 151
Dzwonienie w silniku
Ostatni post: Dinozaur
Wczoraj 23:31:54
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 59
Pęknięte Magneto
Ostatni post: łogór 200
Wczoraj 19:19:54
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 221
Słabe sprężanie komar 017...
Ostatni post: romek
Wczoraj 12:25:58
» Odpowiedzi: 60
» Wyświetleń: 3389
Jaki stary motorower do 3...
Ostatni post: romek
Wczoraj 06:40:40
» Odpowiedzi: 26
» Wyświetleń: 590
Gaźnik zalewa silnik Ogar...
Ostatni post: Bob_Harley
20-05-2025 22:12:23
» Odpowiedzi: 22
» Wyświetleń: 1128
Jak przerobić dezamet 023...
Ostatni post: romek
19-05-2025 21:57:51
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 183
Ogar 200
Ostatni post: MacRoial
19-05-2025 09:11:52
» Odpowiedzi: 14
» Wyświetleń: 673
Komar przednie zawieszeni...
Ostatni post: MacRoial
18-05-2025 23:20:38
» Odpowiedzi: 13
» Wyświetleń: 917
witam
Ostatni post: schabowy07
17-05-2025 22:33:49
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 113
Uszczelnianie wydechu kad...
Ostatni post: Bob_Harley
17-05-2025 20:08:53
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 150
2352 Sygnał dźwiękowy
Ostatni post: tomangelo
16-05-2025 21:14:48
» Odpowiedzi: 13
» Wyświetleń: 1883
Remont rometa Polo M-760
Ostatni post: romek
16-05-2025 15:36:43
» Odpowiedzi: 32
» Wyświetleń: 4141
Kierownica Motorynka M1
Ostatni post: KubaOg
15-05-2025 18:45:36
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 216
Witam wszystki.
Ostatni post: romek
15-05-2025 18:18:16
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 282

Reklama