Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Karat 1970 - szczegółowy opis przywracania świetności
Autor Wiadomość
wigryman Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 144
Imię: elvis
Skąd: legnica
Pojazd: Inny
Post: #30
RE: Karat 1970 - szczegółowy opis przywracania świetności
A więc tak. Wizyta w lakierni zaliczona. Pierwsza wiadomość dobra. Można obecnie z powodzeniem malować powierzchnie chromowane. Jako podkład stosuje się chemoutwardzalną, dwuskładnikową farbę epoksydową, o bardzo dużej przyczepności do wszelkich metali. Nabiją mi ją do puszki, czas wykorzystania to około 24 godziny. Potem robi się zbyt gęsta do malowania, a docelowo beton. Na to już normalnie dowolny kolor, najlepiej dwuskładnikowa, poliuretanowa. I to jest ta gorsza wiadomość. Tylko kolor. Jakiekolwiek imitacje chromu niestety nadal są bardzo dalekie wizualnie od prawdziwej powłoki galwanicznej. Odradzają.

Tak więc obręcze do Karata na 36 otworów do chromowania.

Gruntowanie pod kolor i tak przetestuję, wszak występowały obręcze 24 otworowe malowane na szaro. Mam takowe w swoim Wigry. Obręczy chromowanych o niskim stanie wizualnym mam od cholery, przygotuję sobie ze trzy komplety pod kolor. I tak mam w planach machnąć sobie w końcu jakiegoś Wigry w fantazyjnych barwach. Wtedy malowane obręcze jak znalazł.

A, no i najważniejsza wiadomość. Karat nabrał oryginalnych, błękitnych rumieńców. Właśnie schnie.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-07-2024 17:09:26 przez wigryman.)
15-07-2024 17:09:02
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: Karat 1970 - szczegółowy opis przywracania świetności - wigryman - 15-07-2024 17:09:02




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
50T-1, 200 albo 205 - któ...
Ostatni post: grissley
Dzisiaj 02:53:13
» Odpowiedzi: 97
» Wyświetleń: 3063
Piotrków / Okolice ?
Ostatni post: grz3513k
Wczoraj 22:38:11
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 1989
Powitanie
Ostatni post: emilson14
Wczoraj 21:50:11
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 35
Wkład tłumika
Ostatni post: m.wegrzyn
Wczoraj 16:45:20
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 108
Części
Ostatni post: marcin1479
Wczoraj 11:16:52
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 144
potrzebuje pomocy
Ostatni post: TobiaszDymek
Wczoraj 10:59:32
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 157
[S] Sprzedam Rometa Z150
Ostatni post: MZtkowicz
11-07-2025 22:23:47
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 66
Automat zmiany biegów Oga...
Ostatni post: Norweski Zomowiec
11-07-2025 21:51:14
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 138
Naprawa renowacja Ogar 20...
Ostatni post: Perkoz1984
11-07-2025 21:17:32
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 62
Kupię pilnie 4 odblaski s...
Ostatni post: Kasztan
11-07-2025 19:17:23
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 63
Komar 3 1978 – słaba iskr...
Ostatni post: Ricky
10-07-2025 18:23:11
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 792
Liczba oktanowa a ustawie...
Ostatni post: Dinozaur
10-07-2025 11:23:58
» Odpowiedzi: 62
» Wyświetleń: 6613
Garażowy vlog
Ostatni post: skinder
09-07-2025 21:17:07
» Odpowiedzi: 213
» Wyświetleń: 152272
Oryginalny lakier?
Ostatni post: romek
09-07-2025 20:18:58
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 162
Romet Ogar 200 - usprawni...
Ostatni post: romek
09-07-2025 19:17:56
» Odpowiedzi: 24
» Wyświetleń: 851

Reklama