Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Karat 1970 - szczegółowy opis przywracania świetności
Autor Wiadomość
wigryman Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 144
Imię: elvis
Skąd: legnica
Pojazd: Inny
Post: #21
RE: Karat 1970 - szczegółowy opis przywracania świetności
Niestety w Legnicy nie ostał się ani jeden zakład galwanizerski, najbliżej mam Wrocław (70km). Zobaczę co mi w lakierni powiedzą. Jeśli malowanie chromu to dalej śliski temat, wtedy zostają mi trzy wyjścia. Pierwsze to lakierowanie na jakiś kolor obręczy stalowych, ale te są przystosowane na 28 szprych, więc trochę słabo. Drugie - montowanie obręczy oryginalnych, z widocznymi niewielkimi rdzawymi przebarwieniami, nadal słabo. Trzecie - bujanie się do Wrocławia w celu chromowania oryginalnych, i to mogło by być najlepsze rozwiązanie, ale mega czasochłonne. Koszt to raczej rzecz drugorzędna. Po cichu liczę, że techniki lakiernicze wyskoczyły do przodu i można to zrobić pancernym lakierem poliuretanowym. Ważne, żeby tylko jakaś baza złapała się chromu. W obecnych czasach musi być przecież jakaś technika. Kumpel od motocykli mówił, że czasami maluje się podniszczone chromy, ale on sam nigdy tego nie robił, ani nie wie też na ile to jest trwałe. Rozmowa z lakiernikiem na pewno ukierunkuje dalszy postęp prac. Jeśli z malowaniem będą problemy to chyba pozostaje chromowanie.
11-07-2024 23:38:24
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: Karat 1970 - szczegółowy opis przywracania świetności - wigryman - 11-07-2024 23:38:24




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
WITAM! koledzy i mam pyta...
Ostatni post: MacRoial
Dzisiaj 00:35:03
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 151
Dzwonienie w silniku
Ostatni post: Dinozaur
Wczoraj 23:31:54
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 59
Pęknięte Magneto
Ostatni post: łogór 200
Wczoraj 19:19:54
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 221
Słabe sprężanie komar 017...
Ostatni post: romek
Wczoraj 12:25:58
» Odpowiedzi: 60
» Wyświetleń: 3389
Jaki stary motorower do 3...
Ostatni post: romek
Wczoraj 06:40:40
» Odpowiedzi: 26
» Wyświetleń: 590
Gaźnik zalewa silnik Ogar...
Ostatni post: Bob_Harley
20-05-2025 22:12:23
» Odpowiedzi: 22
» Wyświetleń: 1128
Jak przerobić dezamet 023...
Ostatni post: romek
19-05-2025 21:57:51
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 183
Ogar 200
Ostatni post: MacRoial
19-05-2025 09:11:52
» Odpowiedzi: 14
» Wyświetleń: 673
Komar przednie zawieszeni...
Ostatni post: MacRoial
18-05-2025 23:20:38
» Odpowiedzi: 13
» Wyświetleń: 917
witam
Ostatni post: schabowy07
17-05-2025 22:33:49
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 113
Uszczelnianie wydechu kad...
Ostatni post: Bob_Harley
17-05-2025 20:08:53
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 150
2352 Sygnał dźwiękowy
Ostatni post: tomangelo
16-05-2025 21:14:48
» Odpowiedzi: 13
» Wyświetleń: 1883
Remont rometa Polo M-760
Ostatni post: romek
16-05-2025 15:36:43
» Odpowiedzi: 32
» Wyświetleń: 4141
Kierownica Motorynka M1
Ostatni post: KubaOg
15-05-2025 18:45:36
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 216
Witam wszystki.
Ostatni post: romek
15-05-2025 18:18:16
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 282

Reklama