Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Karat 1970 - szczegółowy opis przywracania świetności
|
Autor |
Wiadomość |
wigryman
Nowy
Liczba postów: 113
Imię: elvis
Skąd: legnica
Pojazd: Inny
|
RE: Karat 1970 - szczegółowy opis przywracania świetności
Jak w oryginale. Szpitalny błękit, bez szparunków i obrączek pod siodłem. Tylko ciemnoniebieski napis Karat. Siodełko i gripy szare. W zasadzie wszystkie elementy już pryśnięte podkładem, można kłaść finalny kolor, tylko rąk mało, bo serwisuję właśnie sąsiadowi jakieś dwa chińczyki, no name. Straszne szroty, podobno pamiątka po ojcu. A zajechane... Na złomowisku lepsze leżą dziesiątkami. Dla mnie to nie warte 10 złotych. Ale się uparł to niech mu będzie, a w przypływie dobroci obiecałem że zrobię.
Wszystkie elementy do Karata w zasadzie odpicowane, mam tylko zgrzyt z obręczami. Na 36 szprych mam tylko kilka sztuk, ale wszystkie mocno przyplamione rdzą. Takich nie mam sumienia montować. Próbowałem jedną potraktować różnymi podkładami, ale słabo to się na chromie trzyma. Podobno są jakieś sensowne bazy na chrom, w tygodniu będę w lakierni, może coś poradzą. Docelowo oczywiście srebrna imitacja chromu.
A jeszcze jedno. Jak rozbierałem stare koła z Karatów, to tył 189mm, natomiast przód w jednym 192, a w drugim 196mm. Oplot ten sam na dwa krzyże, i piasty też identycznej średnicy. I bądź tu mądry ile powinny mieć. Katalog części zamiennych mam ale z 1974, Karaty już w nim nie występują. W ostateczności kupię 196 i ewentualnie po centrowaniu się poprzycina.
|
|
08-07-2024 22:55:36 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Karat 1970 - szczegółowy opis przywracania świetności - wigryman - 08-07-2024 22:55:36
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|