Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Karat 1970 - szczegółowy opis przywracania świetności
Autor Wiadomość
wigryman Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 144
Imię: elvis
Skąd: legnica
Pojazd: Inny
Post: #9
RE: Karat 1970 - szczegółowy opis przywracania świetności
Pinio.

Od środka rury sterowej nie ma żadnych główek po nitach, jedynie palcem lekko można wyczuć resztki otworków w główce ramy. Nity z tego co się orientuję były aluminiowe, a zaślepienia są stalowe. Wyglądają na precyzyjnie zaspawane. A najważniejsze, że maskowania pokryte były oryginalnym lakierem. Na 100% otwory celowo zamaskowano przed malowaniem.

Co do osłony łańcucha, to po szczegółowych oględzinach również nabieram przekonania, że nie jest to osłona oryginalna. Ktoś chyba starannie dopasował coś z innego modelu. Dałem się nabrać, że to jakaś późniejsza wersja. Wrzucam foty.

Pinio, jako że posiadasz dużo większy materiał poglądowy Karatów, ciekaw jestem Twojej opinii w kilku kwestiach. Kiedy i w których miejscach bito numery seryjne bez rocznika? Do kiedy nitowano emblematy? Czy były jakieś lata przejściowe, gdy wychodziły egzemplarze o różnych cechach? No i do którego roku traktować Karaty jako ZZR a od kiedy jako Romet, przy całkowitym braku sygnatur ZZR czy Romet na ramie. I wreszcie czy poprawnie założyłem, że mój model to 1970?

Pozdrowienia.

           
03-07-2024 21:31:00
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: Karat 1970 - szczegółowy opis przywracania świetności - wigryman - 03-07-2024 21:31:00




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
50T-1, 200 albo 205 - któ...
Ostatni post: grissley
Dzisiaj 02:53:13
» Odpowiedzi: 97
» Wyświetleń: 3060
Piotrków / Okolice ?
Ostatni post: grz3513k
Wczoraj 22:38:11
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 1989
Powitanie
Ostatni post: emilson14
Wczoraj 21:50:11
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 35
Wkład tłumika
Ostatni post: m.wegrzyn
Wczoraj 16:45:20
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 103
Części
Ostatni post: marcin1479
Wczoraj 11:16:52
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 144
potrzebuje pomocy
Ostatni post: TobiaszDymek
Wczoraj 10:59:32
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 156
[S] Sprzedam Rometa Z150
Ostatni post: MZtkowicz
11-07-2025 22:23:47
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 66
Automat zmiany biegów Oga...
Ostatni post: Norweski Zomowiec
11-07-2025 21:51:14
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 138
Naprawa renowacja Ogar 20...
Ostatni post: Perkoz1984
11-07-2025 21:17:32
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 62
Kupię pilnie 4 odblaski s...
Ostatni post: Kasztan
11-07-2025 19:17:23
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 63
Komar 3 1978 – słaba iskr...
Ostatni post: Ricky
10-07-2025 18:23:11
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 792
Liczba oktanowa a ustawie...
Ostatni post: Dinozaur
10-07-2025 11:23:58
» Odpowiedzi: 62
» Wyświetleń: 6596
Garażowy vlog
Ostatni post: skinder
09-07-2025 21:17:07
» Odpowiedzi: 213
» Wyświetleń: 152272
Oryginalny lakier?
Ostatni post: romek
09-07-2025 20:18:58
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 162
Romet Ogar 200 - usprawni...
Ostatni post: romek
09-07-2025 19:17:56
» Odpowiedzi: 24
» Wyświetleń: 849

Reklama