Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Karat 1970 - szczegółowy opis przywracania świetności
Autor Wiadomość
wigryman Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 144
Imię: elvis
Skąd: legnica
Pojazd: Inny
Post: #7
RE: Karat 1970 - szczegółowy opis przywracania świetności
Po kilku dniach przerwy wróciłem do zabawy z Karatem. Tak jak pisałem wcześniej, rury suportów w rocznikach 70 i 71 gwintowane, a w roczniku 72 już większej średnicy, na miski wciskane. Na zdjęciu, po kolei od lewej, roczniki 70, 71 i 72. We wszystkich tych rocznikach w rurze suportu występuje gwintowany otwór do mocowania uchwytu osłony łańcucha, ale w przypadku rocznika 72 wkręcono już tylko zaślepkę, bo osłona łańcucha zamontowana została w innej już wersji. Na zdjęciu, podobnie jak wcześniej, osłony roczników 70, 71, 72 po kolei od lewej.

W trakcie szykowania ramy do malowania odkryłem małą ciekawostkę. Zaślepione fabrycznie otwory pod emblemat ZZR. Przypominam, że jasnoniebieski lakier był oryginalny, więc otwory zaślepiono wcześniej. Ramę pospawano więc w 1969 kiedy jeszcze nitowano emblematy, natomiast pomalowano i poskładano w 1970. Jak widać zaślepienie otworów było ekonomicznie bardziej opłacalne, niż produkowanie i mocowanie logo. Chyba, że już wtedy szykowano się do transformacji ZZR na Romet. Ostatecznie rocznik roweru nadal definiuję jako 70 (ostateczne skompletowanie pojazdu).

           
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-07-2024 23:41:59 przez wigryman.)
02-07-2024 23:32:06
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: Karat 1970 - szczegółowy opis przywracania świetności - wigryman - 02-07-2024 23:32:06




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
WITAM! koledzy i mam pyta...
Ostatni post: MacRoial
Dzisiaj 00:35:03
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 150
Dzwonienie w silniku
Ostatni post: Dinozaur
Wczoraj 23:31:54
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 59
Pęknięte Magneto
Ostatni post: łogór 200
Wczoraj 19:19:54
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 221
Słabe sprężanie komar 017...
Ostatni post: romek
Wczoraj 12:25:58
» Odpowiedzi: 60
» Wyświetleń: 3387
Jaki stary motorower do 3...
Ostatni post: romek
Wczoraj 06:40:40
» Odpowiedzi: 26
» Wyświetleń: 578
Gaźnik zalewa silnik Ogar...
Ostatni post: Bob_Harley
20-05-2025 22:12:23
» Odpowiedzi: 22
» Wyświetleń: 1128
Jak przerobić dezamet 023...
Ostatni post: romek
19-05-2025 21:57:51
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 181
Ogar 200
Ostatni post: MacRoial
19-05-2025 09:11:52
» Odpowiedzi: 14
» Wyświetleń: 673
Komar przednie zawieszeni...
Ostatni post: MacRoial
18-05-2025 23:20:38
» Odpowiedzi: 13
» Wyświetleń: 916
witam
Ostatni post: schabowy07
17-05-2025 22:33:49
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 113
Uszczelnianie wydechu kad...
Ostatni post: Bob_Harley
17-05-2025 20:08:53
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 150
2352 Sygnał dźwiękowy
Ostatni post: tomangelo
16-05-2025 21:14:48
» Odpowiedzi: 13
» Wyświetleń: 1883
Remont rometa Polo M-760
Ostatni post: romek
16-05-2025 15:36:43
» Odpowiedzi: 32
» Wyświetleń: 4141
Kierownica Motorynka M1
Ostatni post: KubaOg
15-05-2025 18:45:36
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 216
Witam wszystki.
Ostatni post: romek
15-05-2025 18:18:16
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 282

Reklama