Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Paliwa E10 a silniki dwusuwowe/gaźnikowe
|
Autor |
Wiadomość |
Debesta
Człowiek Sztos

Liczba postów: 1,517
Imię: Lechu
Skąd: Dęblin
Pojazd: Romet 2375
|
RE: Paliwa E10 a silniki dwusuwowe/gaźnikowe
Powiem dla Państwa że w zasadzie cały rok jeżdżę swoją Łamahq Dt 125 '78 (dwusuw dla nie wtajemniczonych) normalnie z dozownikiem oleju, czyli leję czystą. Ma taki problem ze w środkowym zakresie obrotow troszkę ją przylewa i jeśli wrzucisz zbyt wysoki bieg, to po prostu tego nie przeskoczy i trzeba będzie zredukować. Wydaje mi się że na tym E10 trochę mniej ją zalewa, jest jakby żwawsza, lecz dalej można ją zaskoczyć zbyt wysokim przełożeniem.
Drugi motocykl to wyczynowy kxf 250 na gaźniku (czterosuw). Na jesieni wygrzewalem nową świece i był intensywnie jeżdżony przez kilka dni i świetnie śmigał. Po zimowym postoju w suchym i ogrzewanym pomieszczeniu okazało się, że nie chce odpalić. Po zmarnowanym dniu na szukaniu usterki zajrzałem do gaźnika
Dysza wolnych obrotow po prostu zaklejona paliwem. Myślałem że przed nowym rokiem na mojej stacji wprowadzili nowe paliwo, ale jak dopytałem to zrobili to po nowym roku. Nigdy nie musiałem czyścić gaźnika po kilkumiesiecznym zimowym postoju, bo paliwo go zakleiło.
To E10 sprawia wrażenie bardziej tłustego, gdy rozsmarujemy w palcach, ale wysycha/wyparowuje jak stare, może troszkę dłużej to zajmuje.
A co do węży paliwa, Ja stosuje silikonowe przezroczyste i nigdy nie ma z nimi problemów (nie sztywnieją), ale potrafią się skurczyć z długości.
"Ludzie, nie wierzcie w to że Ja jestem. Może i jestem, nie powiem że nie"
|
|
24-04-2024 00:05:48 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Paliwa E10 a silniki dwusuwowe/gaźnikowe - Debesta - 24-04-2024 00:05:48
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
|
|