Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Paliwa E10 a silniki dwusuwowe/gaźnikowe
|
Autor |
Wiadomość |
tomangelo
Uczeń

Liczba postów: 189
Imię: tomangelo
Skąd: Polska
Pojazd: Romet Komar
|
RE: Paliwa E10 a silniki dwusuwowe/gaźnikowe
(13-04-2024 00:16:32)Dawdzio napisał(a): Z końcem lutego zalałem Trabanta 95 jak zawsze. Przejechał swoje i jeździł jak zawsze czyli słabo, bo nadal nie doczekał się remontu silnika, choć najwyższa pora na to już dawno minęła. Nie rozpadł się, nie eksplodował. Działał jak gdyby nigdy nic. Bez paniki.
Zatankuj i dolej oleju, a przed snem martw się jedynie zamkniętym kranikiem.
To że silnik przeżyje E10 to nie mam wątpliwości. Z mojej strony zalewanie 98 czy dodawanie konserwantów to jedynie zabezpieczenie paliwa gdybym go nie wyjeździł w czas. Przy okazji pokrywa się to z tematem paliw do ogrodniczych narzędzi spalinowych, gdzie do tej pory po prostu robiło się większy zapas paliwa i wytrzymywało ile miało. Czy wytrzyma w tym roku - czas pokaże.
Celem tematu było zebranie ogółu doświadczeń "do kupy", czy to z nowego paliwa, czy to ze stosowania dodatków, czy innych eksperymentów paliwowych. Chociażby wspomniany wyżej przypadek Hondy jest ciekawy, czy to faktycznie spowodowane jest tym etanolem, czy stacja zmieniła coś jeszcze przy okazji, a E10 jest po prostu pierwszym podejrzanym.
|
|
13-04-2024 02:13:11 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Paliwa E10 a silniki dwusuwowe/gaźnikowe - tomangelo - 13-04-2024 02:13:11
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|