Ogar 200 Romka '84
|
Autor |
Wiadomość |
romek
019 rzondzi

Liczba postów: 2,486
Imię: Marcin
Skąd: NOS
Pojazd: Romet Komar
|
RE: Ogar 200 Romka '84
Miałem problemy techniczne, gaźnik ustawiłem za radą Spacemana tak żeby poziom paliwa był na równi z kołnierzem. Iskry też nie było, ale już jest, winny był brak jednej podkładki izolacyjnej przy śrubie na kowadełku. Podczas jazdy próbnej okazało się że przy dawaniu gazu na 2 i 3 dławi się. No chyba że przytkam dolot palcem, to jedzie. O dziwo nie gasł wtedy. Regulacja iglicą nic nie dawała i spróbowałem wstawić stary brudny filtr powietrza. No i od razu inna jazda..  Przejechałem się na miasto ale i tak nie ma siły, jeszcze na mieście przestawiłem (podniosłem na maxa) iglicę a w domu jeszcze dopompowałem koła  i zamiast pierścienia na słoniu zacisnąłem trytytkę żeby było szczelniej. Oraz przede wszystkim przyspieszyłem zapłon na oko. Teraz zdaje się że już jest w miarę. Bieg nie wyskoczył dziś ani razu.
Wracając do tematu zastanawia mnie, że przed wymianą filtra na stary (jedynie odmuchany) nie gasł po nawet całkowitym zatkaniu rurki w puszce. I się zastanawiam czy na pewno problemem był filtr, czy może jakaś nieszczelność. Słonia to bez problemu kupię nowego, bo już jest delikatnie sparciały, ale chętnie bym też kupił gumę która łączy obie części puszki ale nigdzie czegoś takiego nie mogę znaleźć... na chwilę obecną jest to sklejone taśmą ale raczej nie zdaje to rozwiązanie egzaminu (odkleja się). Myślę czy to mogło być przyczyną, w sensie że zaciągał powietrze między częściami obudowy i było go za dużo.
Kilka zdjęć w tym porównanie z T1. Według mnie to jednak T1 jest lepszy
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-03-2024 20:57:36 przez romek.)
|
|
29-03-2024 20:56:16 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Ogar 200 Romka '84 - romek - 29-03-2024 20:56:16
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|