Witam Forumowiczów,
Jestem nowy na forum i z góry przepraszam, za ewentualne niedociągnięcia.
Potrzebuję Waszej pomocy w zidentyfikowaniu roweru, który nabyłem. Sprzęt posiada dość dziwne rozwiązania, z którymi dotąd nie spotkałem się śledząc historię Huraganów i Jaguarów:
1. Przelotki linki tylnego hamulca, biegną na górze rury ramy. Widać na nich resztki oryginalnej jak myślę farby, więc raczej nie są one przelutowane przez wcześniejszego właściciela. Rozumiem, że takie rozwiązanie było stosowane w Romecie Sport, ale sprzęt ewidentnie wygląda na stary ZZR.
2. Węzeł sztycy siodłowej został w dość dziwny sposób zlutowany. Jest to zrobione dość niechlujnie, ale z drugiej strony gdyby ktoś sam amatorskie zalewał np. bronzem zagiętą u góry rurkę trójkąta górnego, to wyglądałoby to raczej jeszcze bardziej siermiężnie. Czy spotkaliście się z takim lutowaniem kiedyś w waszych rowerach? Czy to mogło być wykonane w fabryce?
Poniżej kilka informacji o ramie:
a) na ramie brak korka pod manetkę tylnej przerzutki, założona jest natomiast podwójna manetka na obejmę favorit,
b) brak przelotki na ramie na linkę do tylnej przerzutki, założony jest dwustronny opór Campy,
c) średnica rury podsiodłowej wynosi 25,4 mm, a na główce ramy są ślady nitów po tabliczce w rozstawie 54 mm, co sugerowałoby owalną starą tabliczkę ZZR,
d) mostek i nakładki kierownicy oraz hamulce sygnowane są ZZR, przednia przerzutka to jakieś nieoryginalne nowsze Shimano, koła (na opony) z napisem 20-630, więc też raczej nie oryginalne, tylna przerzutka Jóka, korba ZZR,
e) numer ramy wybity jest na haku + pod suportem wybite jest "0".
Resztę informacji powinno udać się wyczytać ze zdjęć, które załączam, przy czym starałem się dodać tylko te najistotniejsze, które najczęściej komentujecie
.
Będę bardzo wdzięczny za pomoc w ustaleniu co to może być za rower - Huragan czy też może Jaguar?
pozdrawiam serdecznie