Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Paliwa E10 a silniki dwusuwowe/gaźnikowe
|
Autor |
Wiadomość |
Dawdzio
Hold my mustache!
Liczba postów: 2,630
Imię: Dawid
Skąd: Chojnów (DLE)
Pojazd: Inny Romet
|
RE: Paliwa E10 a silniki dwusuwowe/gaźnikowe
Powiem tak. Lano etylinę 78, 86 i 94. Rozpuszczalniki, naftę, ropę i cokolwiek palnego. Bezołowiową 95, niektórzy szaleją z 98. Dla mnie - wszystko jedno. Panika jest taka, jak przy wycofaniu etyliny: wypalanie zaworów, silniki na złom, lejcie dodatki uszlachetniające. Kto to dziś robi? Nikt. Lać i jeździć.
A co do trwałości: zatankowałem pewnego razu Jawę 50 do pełna. Z racji, że to była Jawa nie dałem rady wyjeździć całego baku. Później dorwałem sprzęt do jazdy, a nie pchania i Jawa stała przejeżdżając kilkanaście kilometrów rocznie. Po trzech latach takich krótkich przejażdżek mieszanka trafiła do baku Trabanta ze zmęczonym już silnikiem. Może to tylko moje wrażenie, ale wydaje mi się, że szło mu na niej lepiej, a spalanie stukowe występowało rzadziej niż na świeżym paliwie. Ale jak by nie było, trzyletnie paliwo spełniło swoje zadanie do ostatniej kropli. Nie ma czym się martwić.
Wzmożona kontrola społeczna złomowisk podstawą sukcesów w zdobywaniu interesującego mienia.
|
|
09-12-2023 20:09:20 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Paliwa E10 a silniki dwusuwowe/gaźnikowe - Dawdzio - 09-12-2023 20:09:20
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|