Ocena wątku:
- 1 głosów - 5 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Komar po szlifie na dotarciu i problemy
|
Autor |
Wiadomość |
jurecky
Nowy

Liczba postów: 65
Imię: Jerzy
Skąd: Lubartów
Pojazd: Romet Komar
|
Komar po szlifie na dotarciu i problemy
Witam Wszystkich
Stałem się "szczęśliwym posiadaczem" Komarka 2350 z 1975 r.
Po szlifie cylindra i nowym tłoku i pierścieniach (38,50 mm) zrobiłem mieszankę 1:20.
Gaźnik nowy z gmoto. Niby wyregulowałem ale....
1. iglica w gaźniku ma 4 rowki, licząc od dołu 1, 2, 3, 4, mam ustawione na 2 od dołu, pyt: czy nie powinienem ustawić na pierwszym od dołu (po szlifie)?
Na tym ustawieniu komarek jeździ wiadomo do 30 km/h bez przyśpieszeń gwałtownych ale jak by miał bardzo mało siły mimo, że kompresja duża ciężko się kopie.
pyt: czy to norma tak po szlifie, że tak zamula. Nie wkręca się ładnie na obroty a jak wrzucę 2 bieg to szarpie. Mało ma siły - czy to kwestia regulacji gaźnika? Nie ma płynności jak by nie reagował natychmiast na gaz.
2. teraz zaczął gasnąć, odpalam go chwilę pochodzi jadę i nagle gaśnie i koniec nie zapalisz go za nic. Iskra w tym czasie jest świeca czarna mokra, zapłon jest dobrze bo nikt go nie zmieniał wcześniej jeździł. Gaźnik przemyty i przedmuchane iglice i jest ok. Zapalam jadę trochę nagle gaśnie i koniec palenia. Odkręcam świecę patrzę iskra jest świeca mokra? Co się dzieje?
3. Nowy przełącznik włącznik, wszystko styka nie ma problemów. Dlaczego potrafi tak nagle zgasnąć? z czego może wynikać taki problem? sprawdziłem połączenie silnika z masą i ramą jest ok.
Chłopaki jak się informatyk bierze za komara to.......długa droga przed nami. Prośba o pomoc.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-11-2023 16:49:42 przez jurecky.)
|
|
01-11-2023 16:47:07 |
|
1 osoba postawiła piwo jurecky za ten post:1 osoba postawiła piwo jurecky za ten post.
Debesta (11-01-2023)
|
Wiadomości w tym wątku |
Komar po szlifie na dotarciu i problemy - jurecky - 01-11-2023 16:47:07
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|